Weet je wat het aller treurigste deel van contentmarketing is? Dat zoveel kansrijke content in een vergeethoekje ligt te verstoffen. Want wat gebeurt er? Je investeert tijd in het maken van iets, je publiceert het, deelt het wat via social media en dan… niks meer. Terwijl die content zoveel meer had kunnen bereiken. Daarom in deze aflevering van de 100% Expert podcast geen tips voor het maken van nieuwe content, maar het verbeteren en daarmee beter benutten van bestaande content. Content verbeteren. Het verbeteren van content vergoot het rendement en effect van content. Daarnaast is het efficiënt, want je kunt bestaande, verouderde content weer opnieuw benutten. En last but not least voorkom je een afbreukrisico: als iemand jouw verouderde, niet optimale content ziet kan deze een verkeerde indruk van je kennis en kunde krijgen. Door deze content tijdig te verbeteren voorkom je dat. Bij het verbeteren van content kun je aan 3 soorten verbeteracties denken: - Content opfrissen - Content inhoudelijk verbeteren - Content verbeteren én verrijken In de podcast hoor je hoe je die acties praktisch kunt toepassen. Je hoort ook welke content als eerste in aanmerking komt voor een verbeteractie.
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 15-08-2023
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 12-09-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.