Aflevering Expertmerk Bouwen? Drie Onmisbare Acties.

· Aflevering van de podcast: Contentdiva's

Natuurlijk kun je stukjes kennis delen om je expertise te tonen en je status als expert ofwel je expertmerk te versterken. Maar… dat is echt niet genoeg. Mensen worden namelijk doodgegooid met allerlei nuttige kennis. Veel professionals en organisaties delen kenniscontent. Door hetzelfde te doen ben je te weinig onderscheidend, maar het doet ook te weinig voor je expertmerk. Welke twee acties je nog meer zou moeten delen, hoor je in deze aflevering van de 100% Expert podcast. In de podcast verwijs ik naar twee eerdere afleveringen: - 3 soorten expertcontent (aflevering 47) - scherpe, onderscheidende content delen met extra impact (aflevering 88)

Speelgoedwinkel
Contentdiva's

Contentdiva's

Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen

Vorige aflevering

Content met impact die je expertstatus onderstreept

Content met impact die je expertstatus onderstreept

Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 01-08-2023

Volgende aflevering

Content verbeteren voor extra resultaat en impact

Content verbeteren voor extra resultaat en impact

Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 29-08-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Expertmerk bouwen? Drie onmisbare acties.

Contentdiva's · 15-08-2023

00:00 14:03