Micheline Van de Voorde was tot voor kort CEO van Saisons, verdeler van het cosmeticamerk Germaine de Capuccini in de Benelux Unie. Zij startte haar onderneming in 2005, werd marktleider in 2013 en verkocht het bedrijf vier jaar later aan haar leverancier. De laatste drie jaar was ze aanwezig om de overgang vlot te laten verlopen. In dit energieke gesprek vertelt Micheline over haar 3 kantelmomenten: - Je kunt jezelf niet thuislaten - Waarden, missie, visie & strategie - De impact van de verkoop Benieuwd naar de kijk van Micheline op het ondernemerschap? Kijk of luister dan nu naar het boeiende gesprek via één van onze kanalen. Abonneer je nu om geen enkele aflevering te missen!
Gemaakt door: Connexi Eerste aflevering: 21-09-2023
De podcast Connexi podcast heeft in totaal 82 afleveringen
Maker: Connexi Datum: 17-08-2020
Maker: Connexi Datum: 27-09-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.