Aflevering E53 | Marc Scholten (Beerwulf) Over Hoe Je Een Minimum Viable Product Opzet.

· Aflevering van de podcast: CMOtalk

Binnen een half jaar een merk lanceren en optimaliseren vanuit klantfeedback. Bierwebshop Beerwulf deed het. Maar hoe b(r)ouw je een Minimum Viable Product? Marc Scholten, medeoprichter en CCO van Beerwulf vertelt ons de ins en outs.

Speelgoedwinkel
CMOtalk

CMOtalk

Gemaakt door: Klaas Weima Eerste aflevering: 23-11-2019

De podcast CMOtalk heeft in totaal 69 afleveringen

Vorige aflevering

E52 | Jeremiah Albinus (fonQ) over klantbinding.

E52 | Jeremiah Albinus (fonQ) over klantbinding.

Maker: Klaas Weima Datum: 19-12-2019

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E53 | Marc Scholten (Beerwulf) over hoe je een Minimum Viable Product opzet.

CMOtalk · 22-01-2020

00:00 30:12