Aflevering E64 | David Lette (Heineken) Over Impactvolle Merkactivatie

· Aflevering van de podcast: CMOtalk

Bij bier draait het om de beleving rond het merk en product, daarom zet Heineken vol in op merkactivatie. Oók in het jaar waarin de geplande fysieke evenementen geen doorgang konden vinden en de horeca grotendeels gesloten was. Hoe ziet de optimale merkactivatie er uit? Hoe meet je impact en in hoeverre is merkactivatie effectief? En hoe bereidt Heineken zich met de kennis van nu voor op 2021? In deze CMOtalk een interview met David Lette van Heineken hoe je een merkwaardige en effectieve belevenis creëert.

Speelgoedwinkel
CMOtalk

CMOtalk

Gemaakt door: Klaas Weima Eerste aflevering: 23-11-2019

De podcast CMOtalk heeft in totaal 69 afleveringen

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E64 | David Lette (Heineken) over impactvolle merkactivatie

CMOtalk · 16-12-2020

00:00 29:44