'Het mooie van langetermijn merkbouwen is dat je minder afhankelijk wordt van prijs. Dat was de inzet en daar zijn we nu beland.' Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij A.S. Watson, gooide bij voordeeldrogisterij Kruidvat het roer om met een nieuwe merkstrategie en bijbehorende campagne. In deze aflevering vertelt ze over het hoe en waarom van deze omvangrijke merkoperatie. Maar ook over groeistrategie, innovaties op de winkelvloer en het loyaltyprogramma. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 04-02-2023
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 04-03-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.