Aflevering E94 I Peeter Verlegh (Vu) En Nathalie Lam (Philips) Over Merkactivisme

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Wat doet merkactivisme eigenlijk voor je merk? En wat vinden Nederlandse consumenten van merken die actief stelling nemen? Samen met Peeter Verlegh, marketingprofessor aan de VU, en Nathalie Lam, Global Head of Sponsoring bij Philips, bespreekt Klaas Weima de uitkomsten van nieuw onderzoek over merkactivisme. Met verrassende resultaten! "Een simpel rekensommtje leert dat je altijd meer klanten kunt winnen met merkactivisme, dan dat je er kwijtraakt." See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E93 I  Jan Willem Stapel (HBM Machines) over duurzame groeistrategie

E93 I Jan Willem Stapel (HBM Machines) over duurzame groeistrategie

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 21-01-2023

Volgende aflevering

E95 I Brenda Smith (A.S. Watson) over merkbouwen

E95 I Brenda Smith (A.S. Watson) over merkbouwen

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 18-02-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E94 I Peeter Verlegh (VU) en Nathalie Lam (Philips) over merkactivisme

CMOtalk.nl · 04-02-2023

00:00 00:32:24