Aflevering E90 | Esther Oostrom (Klaverblad) Over Het Toekomstbestendig Houden Van Je Merk (En Organisatie)

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Klaas Weima spreekt met Esther Oostrom, commercieel directeur en CMO van Klaverblad. We kennen de verzekeraar inmiddels allemaal van de bekende commercials: 'Blijf maar gewoon, dan word je vanzelf bijzonder.' Die merkstrategie werkte de afgelopen tien jaar prima, maar is het voldoende voor de komende jaren? Hoe houdt Esther het merk (en de organisatie) toekomstbestendig? See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E89 | Nienke van de Streek (Aldi) over marketing in tijden van crisis

E89 | Nienke van de Streek (Aldi) over marketing in tijden van crisis

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 26-11-2022

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E90 | Esther Oostrom (Klaverblad) over het toekomstbestendig houden van je merk (en organisatie)

CMOtalk.nl · 10-12-2022

00:00 00:36:52