Kent u ze ook? De AED's in de buurt, waarmee iedereen in Nederland met een acuut hartprobleem binnen 6 minuten geholpen kan worden? Ontwikkeld door de Hartstichting. Een indrukwekkend resultaat, maar het betekent ook een hele nieuwe manier van werken, dat veel verder gaat dan werven alleen. Klaas Weima interviewt David Verschoor, CMO van de Hartstichting. David legt uit welke nieuwe businessmodellen nodig waren en wat de impact is op marketing. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 03-09-2022
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 01-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.