Aflevering E83| Jolanda Ravenek ( Lucardi) Over Groei En Herpositionering

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Klaas Weima interviewt Jolanda Ravenek, CMO van Lucardi. De juweliersketen heeft ambitieuze groei-ambities en ontwikkelde een nieuwe, scherpere positionering. Daar hoort uiteraard een merkcampagne bij. Jolanda deelt welke stappen er nog moeten worden genomen voor een betere merk- en winkelbeleving van consumenten. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E82| Guido Bosch ( ING) Digitale transformatie en de bankapp

E82| Guido Bosch ( ING) Digitale transformatie en de bankapp

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 09-07-2022

Volgende aflevering

E84 | David Verschoor (Hartstichting) over transformatie en innovatie

E84 | David Verschoor (Hartstichting) over transformatie en innovatie

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 17-09-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E83| Jolanda Ravenek ( Lucardi) Over groei en herpositionering

CMOtalk.nl · 03-09-2022

00:00 00:33:21