Aflevering Cmo Studio #18 – 2022 ‘Snelle Levering Is Een Hygiënefactor’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Inspiratie en advies zijn de pijlers van de marketingstrategie van de Zeeuwse schoenen – en fashion retailer. ‘Dat loont’, zegt Cees Hannema, head of marketing bij Omoda. Hij ziet ook dat consumentisme uit is en dat het besteedbaar inkomen een knauw heeft gekregen. Hij verwacht dan ook dat 2023 een ander jaar wordt. Toch verwacht hij dat Omoda door zal groeien. Een gierend goede service, die wordt gemonitord middels de zelf ontwikkelde ‘Feeling Special Score’, speelt daar de hoofdrol in. Want kijk, ‘korting is niet ons belangrijkste wapen’.

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #17 – 2022 ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’

CMO Studio #17 – 2022 ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 13-12-2022

Volgende aflevering

CMO Studio #1 - 2023 ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’

CMO Studio #1 - 2023 ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 13-02-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #18 – 2022 ‘Snelle levering is een hygiënefactor’

CMO Studio · 22-12-2022

00:00 0:30:29