Albert Spijkman, divisievoorzitter Distributie, Innovatie & Merken (Dim), bij Achmea, zegt dat het bij de merken die onder Achmea vallen allang niet meer alleen over verzekeren gaat, maar bijvoorbeeld over het helpen vinden van een klusjesman (M/V) of een werkster (idem). En Spijkman wil met Achmea meepraten over het aanpakken van bepaalde maatschappelijke fricties. Vorig jaar bijvoorbeeld met de vuurwerkcampagne en dit jaar met de ‘krakerscampagne. ‘We investeren zelf óók in levensloopbestendige woningen, maar in ons eentje krijgen we het niet voor elkaar.’ Shownotes Achmea valt in de prijzen met 'Samen leven met Achmea'
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 15-11-2022
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 13-12-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.