Aflevering Cmo Studio #16 – 2022 ‘We Willen Groeien In Dingen Die We Voor Klanten Doen’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Albert Spijkman, divisievoorzitter Distributie, Innovatie & Merken (Dim), bij Achmea, zegt dat het bij de merken die onder Achmea vallen allang niet meer alleen over verzekeren gaat, maar bijvoorbeeld over het helpen vinden van een klusjesman (M/V) of een werkster (idem). En Spijkman wil met Achmea meepraten over het aanpakken van bepaalde maatschappelijke fricties. Vorig jaar bijvoorbeeld met de vuurwerkcampagne en dit jaar met de ‘krakerscampagne. ‘We investeren zelf óók in levensloopbestendige woningen, maar in ons eentje krijgen we het niet voor elkaar.’ Shownotes Achmea valt in de prijzen met 'Samen leven met Achmea'

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #15 – 2022 ‘We willen de beste zijn, niet per se de grootste’

CMO Studio #15 – 2022 ‘We willen de beste zijn, niet per se de grootste’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 15-11-2022

Volgende aflevering

CMO Studio #17 – 2022 ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’

CMO Studio #17 – 2022 ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 13-12-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #16 – 2022 ‘We willen groeien in dingen die we voor klanten doen’

CMO Studio · 30-11-2022

00:00 0:30:10