In deze negende podcast gaat het over de vraag of je als bedrijf überhaupt iets met SEO moet. Het valt me namelijk op dat veel mensen SEO als een doel zien en niet als een middel: SEO bestaat en dus moeten we allemaal op nummer één ranken i ...
Chantal is sinds 2010 actief in de SEO-industrie en hielp in die tijd diverse grote en kleine bedrijven om meer uit SEO te halen. Niet door hoger te ranken, maar door breder te ranken. Dat was vaak eenvoudiger en leverde veel sneller resultaten op dan wanneer je maar blijft proberen zo hoog mogelijk in Google te komen. Nu is het tijd om ondernemers en andere SEO-specialisten te inspireren: kijk verder dan die nummer 1 positie, er kan zoveel meer en dat is zoveel eenvoudiger. Stop met het focussen op keywords, stop met het kijken naar links en stop met het volgen van rankings. Focus je op de gebruiker, op zoekopdrachten en relevante content. Op die manier kun je heel eenvoudig in de breedte vindbaar worden en enorm veel relevant verkeer aantrekken! Chantalsmink.nl is de podcast van Chantal Smink.
In deze negende podcast gaat het over de vraag of je als bedrijf überhaupt iets met SEO moet. Het valt me namelijk op dat veel mensen SEO als een doel zien en niet als een middel: SEO bestaat en dus moeten we allemaal op nummer één ranken i ...
In mijn vorige podcast heb ik je een aantal tips gegeven om je te helpen goede content te maken. Ik heb daarbij gezegd dat je er waarschijnlijk enorm mee kunt scoren in SEO, maar niet qua rankings. Ik kan me voorstellen dat die uitspraak wa ...
Wat is goede content en hoe maak je dat? Veel mensen in de SEO-industrie vinden dat content begint met keyword onderzoek. Veel mensen starten met dan ook met keyword onderzoek, maar inmiddels weet je dat ik daar geen fan van ben. Maar als k ...
Sinds jaar en dag onderscheiden we 4 pijlers binnen SEO: techniek, sitestructuur, content en links. Welke pijlers doet wat? En welke pijler is het meest belangrijk? En als je met horizontale SEO aan de slag wilt, hoe bepaal je dan de priori ...
Ik vermoed dat het een van de meest gestelde vragen is die mensen hebben als ze beginnen met SEO: hoe doe ik keyword onderzoek en welke tools zijn het beste? Als je mijn eerste vier podcasts heb geluisterd zal het je wellicht niet meer verb ...
In deze vierde podcast wil ik het hebben over hoe we SEO benaderen en aanpakken. Het valt me op dat veel mensen SEO zien als een trucje: je doet keyword onderzoek, optimaliseert je title tag en meta description, maakt mooie h1’s, h2’s, voeg ...
In mijn eerste twee podcasts heb ik verteld waarom ik denk dat de traditionele manier van SEO voor de meeste bedrijven niet houdbaar is: het is zo goed als onmogelijk op nummer 1 te komen en wat is het nog waard als je zo goed als buiten be ...
Iedereen die bezig is met SEO wil op die felbegeerde eerste positie in Google staan. In mijn vorige podcast vertelde ik waarom ik denk dat 80-90% van de sites er nooit zal komen. In deze podcast vertel ik je waarom dat niet erg is en waarom ...
Iedereen die bezig is met SEO, is bezig om zo hoog mogelijk te staan in Google op felbegeerde zoektermen. Toch zie ik steeds meer frustratie om mij heen van mensen die het ondanks alle inspanningen maar niet lukt om hoger te ranken in Googl ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.