Jezelf disrupten of jezelf laten disrupten, dat is de keuze die elke contentmarketeer op dit moment moet maken. Hoe ga je daarmee om? Waarom staat de inhouse contentmarketeer sowieso al achter op de freelancende en zzp'ende content marketee ...
Chantal is sinds 2010 actief in de SEO-industrie en hielp in die tijd diverse grote en kleine bedrijven om meer uit SEO te halen. Niet door hoger te ranken, maar door breder te ranken. Dat was vaak eenvoudiger en leverde veel sneller resultaten op dan wanneer je maar blijft proberen zo hoog mogelijk in Google te komen. Nu is het tijd om ondernemers en andere SEO-specialisten te inspireren: kijk verder dan die nummer 1 positie, er kan zoveel meer en dat is zoveel eenvoudiger. Stop met het focussen op keywords, stop met het kijken naar links en stop met het volgen van rankings. Focus je op de gebruiker, op zoekopdrachten en relevante content. Op die manier kun je heel eenvoudig in de breedte vindbaar worden en enorm veel relevant verkeer aantrekken! Chantalsmink.nl is de podcast van Chantal Smink.
Jezelf disrupten of jezelf laten disrupten, dat is de keuze die elke contentmarketeer op dit moment moet maken. Hoe ga je daarmee om? Waarom staat de inhouse contentmarketeer sowieso al achter op de freelancende en zzp'ende content marketee ...
In deze aflevering blik ik terug op Friends of Search 2025, hét event voor SEO- en SEA-professionals in de Kromhouthal, Amsterdam. Ik mocht daar spreken naast grote namen als Lily Ray, Rand Fishkin en Will Reynolds. Wat een ervaring was dat ...
AI wordt vaak gezien als dé shortcut naar makkelijk en snel content pompen. Maar klopt dat beeld wel? In deze aflevering neem ik je mee in mijn ervaring met AI en hoe ik AI heb gebruikt bij het schrijven van mijn boek. In deze podcast hoor ...
In deze podcast ga ik het hebben over hoe content creatie veranderd is door platformization en de opkomst van AI-tools. Ik ga hierbij in op hoe we onderwerpen kiezen, de vorm en productie van onze content, de inhoud en voorbereiding en de K ...
In deze speciale eindejaarseditie duiken Roy en ik in de grote vraagstukken waar online marketeers in 2025 mee te maken krijgen. Is Google echt 'dood' zoals sommigen beweren? Heeft iedere ondernemer nog wel een webshop nodig of kan het ook ...
Zo'n beetje overal ter wereld behalve in EU hebben mensen in Google toegang tot AI-overviews. Dit is de functionaliteit waarbij Google direct antwoorden maakt in de zoekresultaten. De grote angst is wat dat betekent voor websites: waarom zo ...
In deze aflevering duik ik samen met Rick Dronkers in de wereld van data, meetbaarheid en marketingstrategieën. We bespreken waarom veel bedrijven nog steeds vastzitten in een obsessie met data, hoe last-click attributie vaak een verkeerd b ...
Met Eduard ga ik in gesprek over de toekomst van de SEO, de veranderingen in het algoritme en de verbreding van de SERP. Het begrip universal SEO haalt Eduard nog even uit de oude doos, maar dat is precies wat er nu gebeurt. Eduard en ik sp ...
In deze podcast ga ik in gesprek met Corinne Keijzer over alles wat er op LinkedIn gebeurt. Aan de hand van 5 stellingen, bespreken we de status van het platform? Zien wij vertiktokkiesering van LinkedIn? Moet LinkedIn een zakelijk platform ...
Een heel ander format podcast deze keer: ik ga met een Willemien in gesprek over haar bedrijf 'Spriet'. Willemien was corporate bankier bij een grote bank toen ze besloot haar hart te volgen en het bedrijf 'Spriet' op te richten dat ouders ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.