In deze podcast ga ik in gesprek met Corinne Keijzer over alles wat er op LinkedIn gebeurt. Aan de hand van 5 stellingen, bespreken we de status van het platform? Zien wij vertiktokkiesering van LinkedIn? Moet LinkedIn een zakelijk platform ...
Chantal is sinds 2010 actief in de SEO-industrie en hielp in die tijd diverse grote en kleine bedrijven om meer uit SEO te halen. Niet door hoger te ranken, maar door breder te ranken. Dat was vaak eenvoudiger en leverde veel sneller resultaten op dan wanneer je maar blijft proberen zo hoog mogelijk in Google te komen. Nu is het tijd om ondernemers en andere SEO-specialisten te inspireren: kijk verder dan die nummer 1 positie, er kan zoveel meer en dat is zoveel eenvoudiger. Stop met het focussen op keywords, stop met het kijken naar links en stop met het volgen van rankings. Focus je op de gebruiker, op zoekopdrachten en relevante content. Op die manier kun je heel eenvoudig in de breedte vindbaar worden en enorm veel relevant verkeer aantrekken! Chantalsmink.nl is de podcast van Chantal Smink.
In deze podcast ga ik in gesprek met Corinne Keijzer over alles wat er op LinkedIn gebeurt. Aan de hand van 5 stellingen, bespreken we de status van het platform? Zien wij vertiktokkiesering van LinkedIn? Moet LinkedIn een zakelijk platform ...
Een heel ander format podcast deze keer: ik ga met een Willemien in gesprek over haar bedrijf 'Spriet'. Willemien was corporate bankier bij een grote bank toen ze besloot haar hart te volgen en het bedrijf 'Spriet' op te richten dat ouders ...
Een andere podcast dan gebruikelijk: je gaat nu namelijk luisteren naar een live talkshow tijdens de SEO Benelux Conferentie in Antwerpen. We zitten in studio van niemand minder dan Gert Verhulst, sterker nog: we zitten aan zijn tafel! En d ...
De afgelopen weken zie ik steeds vaker berichtjes op LinkedIn waarin mensen zeggen dat als jouw LinkedIn-post niet rondgaat, het aan jezelf ligt: je content is gewoon niet goed genoeg. Ik kan altijd een beetje boos worden als ik die beric ...
Veel bedrijven maken nog content zoals we al jarenlang doen. Wat je ziet is dat als er een nieuwe kanaal komt (bijv. podcast) er een nieuwe aanpak naast de reeds bestaande aanpak wordt gezet. Zo wordt het takenpakket van de content marketee ...
De allerlaatste SEO in 1 minuut gaat over de focus op keywords. SEO en keywords worden vaak in 1 adem genoemd. En hoewel je inderdaad op een keyword (zoekterm) wil ranken, denk ik dat je er verder minder mee moet dan we denken. Een keywor ...
We lopen tegen het einde van de zomerreeks SEO in 1 minuut. In deze aflevering ga ik het hebben over SEO nieuwe stijl vs oude stijl. Is de scheidslijn echt zo zwart wit? Nee, natuurlijk niet. Zelf doe ik al sinds 2017/2018 veel meer aan w ...
SEO in 1 minuut uitgelegd! Het is bijna het einde van de komkommertijd en dus is het de laatste week van SEO in 1 minuut. In deze eerste aflevering van de laatste week ga ik in op een misverstand dat ik vaak hoor als het om SEO gaat. Doo ...
SEO in 1 minuut uitgelegd! Het is bijna het einde van de komkommertijd en dus is het de laatste week van SEO in 1 minuut. In deze eerste aflevering van de laatste week ga ik in op hoe helpful content en EEAT zich tot elkaar verhouden. ...
SEO in 1 minuut uitgelegd! Het is komkommertijd, niet zo'n beetje ook. Een mooie tijd om eens wat anders te doen met mijn podcast. In afleveringen 1 minuut ga ik in op een belangrijke vraag of onderwerp binnen SEO. In deze aflevering besp ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.