Klachten zijn nooit leuk, hoe (on)terecht ze ook zijn. Al durven we – en dan vooral grotere bedrijven – wel eens vergeten dat niet de oplossing van het probleem het allerbelangrijkste is, maar wel hoe je erover communiceert met je klant. Menselijkheid en transparantie, die maken het verschil. In aflevering 47 deel ik mijn concrete stappenplan hoe je klachten efficiënt oplost en zelfs ambassadeurs maakt van ontevreden klanten! Alle stappen nalezen? Je vindt een samenvatting in de blogpost op www.businessdad.be/47. PS Wil jij sneller groeien? Verdubbel je groei met mijn 10 rally-hacks! Download ze nu helemaal gratis via www.businessdad.be/10hacks.
Gemaakt door: Business Dad Eerste aflevering: 12-04-2022
De podcast Business Dad over Persoonlijk Leiderschap en Ondernemen heeft in totaal 154 afleveringen
Maker: Business Dad Datum: 15-11-2021
Maker: Business Dad Datum: 29-11-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.