Kom je authentiek over? Misschien lijkt het een vraag waar je weinig invloed op hebt, het is maar net hoe een ander jou beleeft. En vind je het überhaupt een platgetreden term.... Toch wil ik in deze podcast een oefening / opdracht met je d ...
Elk merk heeft een inspirerend boegbeeld nodig. Iemand die het verhaal met verve naar buiten brengt. Helder, overtuigend en geloofwaardig. Dat geeft jouw merk een ijzersterke reputatie. In deze podcast bespreek ik wat er nodig is om een goed boegbeeld te zijn. Het gaat over reputatie, communicatie, online zichtbaarheid, verhalen, video, positionering, authenticiteit, lef, leiderschap en meer. Hopelijk inspireer ik je daarmee om de rol van inspirerend boegbeeld op te zoeken en uit te bouwen.
Kom je authentiek over? Misschien lijkt het een vraag waar je weinig invloed op hebt, het is maar net hoe een ander jou beleeft. En vind je het überhaupt een platgetreden term.... Toch wil ik in deze podcast een oefening / opdracht met je d ...
Online zichtbaarheid kan zo plat en oppervlakkig voelen. Daarom is het ook geen doel op zich, in mijn ogen. Wat wel een doel is: is het opbouwen van een sterke naam. Een naam die ergens voor staat, die overtuigt en vertrouwen opwekt. Wat da ...
Vaak spreek ik leiders die vol inspiratie zitten, maar die social media het liefst uitbesteden. Ze willen zich niet in dat circus storten, waar de waan van de dag regeert. Want er zijn belangrijkere zaken te doen. Dingen die er echt toe doe ...
Duurt het maken van verhalen je te lang? Zou je willen dat je sneller blogs, posts, video's, of nog een ander soort content maakt? In online zichtbaarheid is tijd vaak de bottleneck. Het voornemen om vaker verhalen te delen is er, maar omda ...
Heb je het voornemen om met grotere regelmaat zichtbaar te zijn, maar komt daar gelijk de gedachte achteraan: 'wat ga ik dan in godsnaam allemaal vertellen'? Het is een veel voorkomende gedachte, logisch ook. Want ga er maar aan staan, elke ...
Als er iets aantrekkelijk is, is het enthousiasme en bezieling. Iemand die ergens vol van is. Ervoor gaat. Je voelt en merkt dat direct, tussen de regels door. Daarom een podcast over de vraag hoe kom je van 'ik moet zichtbaar zijn' naar ee ...
Iedere ondernemer die niet werkt met hapklare oplossingen, heeft creativiteit nodig. Dat betekent: nieuwe oplossingen vinden voor nieuwe uitdagingen. Daar hoort af en toe mist bij. Het even niet weten. Vast zitten. Ga je daar dan over delen ...
Deze aflevering gaat over het nemen van verantwoordelijkheid over het vertellen van jouw verhaal - keer op keer. Als ondernemer, leider of boegbeeld van jouw merk. Wat vertel je? Wat is er nodig in jouw verhalen om een goede keuze te kunnen ...
Video's maken met je telefoon in de selfiestand... Is dat leuk of amateuristisch? Doet het afbreuk aan je merk, of voeg je juist iets extra's toe? Mijn overtuiging: juíst als je een belangrijk boegbeeld van jouw merk of missie bent, k ...
In deze podcast lopen privé en werk dwars door elkaar heen. Want -in mijn leven- hadden journalistiek en baby’s met elkaar te maken, net als de Politie Academie en jezelf verkopen. Een route lang Leiden, Rotterdam, Nieuw Zeeland, Londen en ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.