Iedere ondernemer die niet werkt met hapklare oplossingen, heeft creativiteit nodig. Dat betekent: nieuwe oplossingen vinden voor nieuwe uitdagingen. Daar hoort af en toe mist bij. Het even niet weten. Vast zitten. Ga je daar dan over delen? Of houd je het voor jezelf? Kwetsbare verhalen delen lijkt de norm. Maar wat heeft je doelgroep eraan? Versterkt het je merk, en jouw positie als expert, of doet het er juist afbreuk aan? In deze podcast vertel ik je waarom kwetsbaarheid over die mist geen afbreuk doet aan je merk en expertise, maar merk juist kan versterken. Wil je reageren op deze aflevering of in gesprek komen over (jaja) persoonlijke begeleiding in het Boegbeeld Online traject? Dat kan door me op te zoeken op LinkedIn, Instagram, mariekejansz.com of via team@mariekejansz.com.
Gemaakt door: Marieke Jansz Eerste aflevering: 11-09-2022
De podcast Boegbeeld Online Podcast heeft in totaal 36 afleveringen
Maker: Marieke Jansz Datum: 17-02-2022
Maker: Marieke Jansz Datum: 03-03-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.