Het P-woord noemt een van mijn klanten het. Met lichte afschuw. Want alles moet vooral persoonlijk zijn, lijkt het. De manier waarop je naar buiten treedt, de verhalen die je deelt. Als het niet persoonlijk is, raakt het niet. Maar is dat ...
Elk merk heeft een inspirerend boegbeeld nodig. Iemand die het verhaal met verve naar buiten brengt. Helder, overtuigend en geloofwaardig. Dat geeft jouw merk een ijzersterke reputatie. In deze podcast bespreek ik wat er nodig is om een goed boegbeeld te zijn. In mijn podcasts deel ik over reputatie, online zichtbaarheid, verhalen, video, positionering, authenticiteit, lef, leiderschap en meer. Hopelijk inspireer ik je daarmee om de rol van inspirerend boegbeeld op te zoeken en uit te bouwen.
Het P-woord noemt een van mijn klanten het. Met lichte afschuw. Want alles moet vooral persoonlijk zijn, lijkt het. De manier waarop je naar buiten treedt, de verhalen die je deelt. Als het niet persoonlijk is, raakt het niet. Maar is dat ...
Het is de tijd van tegenstellingen, grote meningen, verschillende 'waarheden' en heetgebakerd zijn. Is het dan überhaupt een goed idee om jezelf als leider zichtbaar te maken? Als alles verkeerd kan worden uitgelegd, of als olie op het vuu ...
Overtuigend communiceren staat hoog op het lijstje van veel leiders. Maar goed luisteren is misschien nog wel belangrijker. In deze podcast vertel ik je mijn visie daarover: hoe overtuigender je communiceert, hoe meer ruimte er ontstaat om ...
Hoe zet je online communicatie op social media zo in, dat het leidt tot een krachtige, positieve reputatie? In deze podcast vertel ik welke drie zaken je in ieder geval hebt te doen, om dat voor elkaar te krijgen. Niet complex, wel uitdage ...
Sommige leiders hebben de X-factor. Zij hebben zo'n uitstraling dat ze de aandacht makkelijk vangen en vasthouden. Hoe kun je online je charisma neerzetten? En kun je je eigen charisma vergroten? Wat voor rol speelt video daarin en hoe ver ...
Word je een inspirerend boegbeeld van jouw merk of organisatie, omdat anderen dat in je zien? Of is een positie als boegbeeld een keuze die je zelf maakt? In deze aflevering vertel ik je hoe ik dat zie, en welke kwetsbaarheid je moet kunne ...
Is het mooi en bescheiden om niet zo zichtbaar te zijn als leider? Gaat het opbouwen van een online reputatie alleen om aandacht voor het 'ik'? Grote vragen over betekenis en het tijdperk waar we in leven. Doe je er aan mee of blijf je er ...
Een aversie tegen marketing-achtige verhalen, maar wil je diensten onder de aandacht brengen? Luister dan deze aflevering, waarin ik je laat zien hoe je hiermee om kunt gaan. ...
Als er een krachtige bouwsteen is voor je online reputatie, dan is het video. Belangrijk bij video is natuurlijk dat je echt en authentiek overkomt. Ik dacht lange tijd dat dat veel beter zou kunnen bij vlog-style video's, die je zelf maak ...
In september 2019 klopte Charlotte van Asseldonk, (met haar bedrijf De TalentenLeider) bij mij aan. Ze wilde zichtbaarder zijn online, beter laten zien wie ze was, wat ze te bieden had, en meer van haar expertise en inzichten delen. Twee-e ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.