Een goede naam opbouwen, als inspirerend boegbeeld in jouw markt, kan niet zonder lef. In deze aflevering deel ik drie inzichten die je helpen om je lef/durf/moed makkelijker aan te boren. Of, met meer overtuiging aan te boren. Over di ...
Elk merk heeft een inspirerend boegbeeld nodig. Iemand die het verhaal met verve naar buiten brengt. Helder, overtuigend en geloofwaardig. Dat geeft jouw merk een ijzersterke reputatie. In deze podcast bespreek ik wat er nodig is om een goed boegbeeld te zijn. In mijn podcasts deel ik over reputatie, online zichtbaarheid, verhalen, video, positionering, authenticiteit, lef, leiderschap en meer. Hopelijk inspireer ik je daarmee om de rol van inspirerend boegbeeld op te zoeken en uit te bouwen.
Een goede naam opbouwen, als inspirerend boegbeeld in jouw markt, kan niet zonder lef. In deze aflevering deel ik drie inzichten die je helpen om je lef/durf/moed makkelijker aan te boren. Of, met meer overtuiging aan te boren. Over di ...
Let's talk video! Ze zeggen: een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Trek je dat door naar video dan kun je stellen: een video zegt meer dan 1000 beelden. Maar video is ook kwetsbaar en uitdagend, je verhaal doen voor de camera is een kuns ...
Wat is er nodig voor het opbouwen van een ijzersterke naam? In deze podcast neem ik je mee in mijn visie over reputatie en hoe je die opbouwt. En waarom het belangrijk is dat ook online te doen. Het is de eerste podcast waarin ik het woord ...
Dit keer een zijstap naar een compleet ander onderwerp, passend bij wat er op dit moment in de wereld speelt... In 2002 nam mijn moeder een gezin uit Azerbaijan (vader, moeder, zoon en dochter). Ze waren als politieke vluchtelingen naar ...
Kom je authentiek over? Misschien lijkt het een vraag waar je weinig invloed op hebt, het is maar net hoe een ander jou beleeft. En vind je het überhautpt een platgetreden term.... Toch wil ik in deze podcast een oefening / opdracht met je ...
Online zichtbaarheid kan zo plat en oppervlakkig voelen. Daarom is het ook geen doel op zich, in mijn ogen. Wat wel een doel is: is het opbouwen van een sterke naam. Een naam die ergens voor staat, die overtuigt en vertrouwen opwekt. Wat d ...
Vaak spreek ik leiders die vol inspiratie zitten, maar die social media het liefst uitbesteden. Ze willen zich niet in dat circus storten, waar de waan van de dag regeert. Want er zijn belangrijkere zaken te doen. Dingen die er echt toe do ...
Duurt het maken van verhalen je te lang? Zou je willen dat je sneller blogs, posts, video's, of nog een ander soort content maakt? In online zichtbaarheid is tijd vaak de bottleneck. Het voornemen om vaker verhalen te delen is er, maar omd ...
Heb je het voornemen om met grotere regelmaat zichtbaar te zijn, maar komt daar gelijk de gedachte achteraan: 'wat ga ik dan in godsnaam allemaal vertellen'? Het is een veel voorkomende gedachte, logisch ook. Want ga er maar aan staan, elk ...
Als er iets aantrekkelijk is, is het enthousiasme en bezieling. Iemand die ergens vol van is. Ervoor gaat. Je voelt en merkt dat direct, tussen de regels door. Daarom een podcast over de vraag hoe kom je van 'ik moet zichtbaar zijn' naar e ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.