Bladendokter podcast

Bladendokter

'Komt een Blad bij de Dokter' is een podcast over media innovatie van Bladendokter.nl. Een online magazine over media-innovatie, afkomstig van het gelijknamige adviesbureau.

  • Podcast gepubliceerd op: 21-1-2020 12:33:43
  • Maker: Carolien Vader
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 17-4-2025 14:35:00
  • Datum eerste aflevering: 25-6-2016 05:49:38
  • Datum laatste aflevering: 25-2-2025 01:00:00

Speelgoedwinkel

64 Afleveringen

  • 46:40

    Succes op social media lijkt sommige influencers zo makkelijk af te gaan, terwijl traditionele mediamerken daar enorm mee worstelen. Hoe komt dat? Social Media expert Kirsten Jassies vertelt waarom. Ze schetst de verschillen tussen de werel ...

  • 40:07

    Karin vertelt in deze podcast hoe het is om een blad te maken in licentie. Ze heeft enkele oprechte anekdotes over het werk achter de schermen bij Vogue, op het internationale hoofdkantoor, in relatie tot zusteruitgaven en het werken met mo ...

  • 31:38

    Franska Stuy is de ongekroonde bladenkoningin. Ze stond 17 jaar aan het roer van Libelle en werkte eerder voor bladen als Ariadne en TIP Culinair. Toch koos ze eind vorig jaar voor de lancering van een nieuw digitaal contentplatform, haar e ...

  • 38:03

    In deze podcast vertelt Hugo Blom over de zoektocht van de VPRO Gids naar een blijvende relevantie in het sterk veranderende medialandschap. De Gids verliest lezers en jongeren hebben minder behoefte aan een tv-gids in print. Maar in een ti ...

  • 27:47

    Gonnie Spijkstra zag als social mediamanager bij Telegraaf Media Groep de kansen die er voor uitgevers liggen bij social media voor het krijgen van meer bereik. Maar ze leerde ook dat er een verschil is tussen het bereiken en het beroeren v ...

  • 25:00

    Leon Heuts is hoofdredacteur van Filosofie Magazine. Met een oplage van rond de 15.000 is het blad een kleine speler in een overvolle nichemarkt. Maar slecht gaat het niet. Het magazine weet zich aardig staande te houden en verdient inmidde ...

  • 40:56

    Leanne Hermans is manager digitaal bij LINDA. en manager van LINDA.het bureau. Ze vertelt over de keuzes die de redactie heeft gemaakt bij de lancering van de succesvolle nieuwssite en video-app. Ook gaat ze in op de veranderende vraag van ...

  • 32:06

    Kun je geld verdienen aan online content? Volgen Marjolijn Kamphuis wel. Ze is creatief directeur van OKGO, een bureau dat native advertising campagnes maakt voor klanten en online magazines uitgeeft op het gebied van technologie en lifesty ...

Vorige Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00