Over het succes achter het magazine Happinez vertellen hoofdredacteuren Eveline Helmink en Marije de Jong in de podcast: Komt een Blad bij de Dokter. Een gesprek over de groei van het merk, zowel in extensies als buiten de grens. Want Happi ...
'Komt een Blad bij de Dokter' is een podcast over media innovatie van Bladendokter.nl. Een online magazine over media-innovatie, afkomstig van het gelijknamige adviesbureau.
Over het succes achter het magazine Happinez vertellen hoofdredacteuren Eveline Helmink en Marije de Jong in de podcast: Komt een Blad bij de Dokter. Een gesprek over de groei van het merk, zowel in extensies als buiten de grens. Want Happi ...
Flow bestaat 10 jaar. Het blad is een succes in Nederland en doet het ook goed in het buitenland. Inmiddels is er een Engelstalige editie en verschijnen er twee edities in licentie in Frankrijk en Duitsland. Hoe is het mogelijk dat een blad ...
Het mediamerk LINDA. bestaat 15 jaar. In de podcast: ‘Komt een Blad bij de Dokter’ kijken we met algemeen hoofdredacteur Jildou van der Bijl terug naar het ontstaan van het magazine en naar de komst van innovaties, zoals LINDA.nieuws, LINDA ...
Luc van Os heeft het in een klap twee keer drukker. Door de overname van de G+J titels en de sportbladen van WPG is zijn uitgeverij, Hearst Netherlands, in een klap een van de grootste in Nederland. Hij vertelt in een gesprek met Carolien V ...
Jan-Willem Sanders is sinds mei 2017 uitgever en zakelijk directeur van Follow the Money. In die rol is hij verantwoordelijk voor de realisatie van het lidmaatschapsmodel als enige vorm van financiering voor deze onafhankelijke journalistie ...
Barbara van Erp van Snippet Media geeft leiding aan succesvolle online magazines zoals me-to-we.nl, Saar-magazine en Mynd.nl. De weg naar online succes, het najagen van viral content en het bouwen van communities is haar niet aan komen waai ...
In deze podcast praat Carolien Vader met Dennis van Luling, adjunct-hoofdredacteur van Voetbal International. VI ervaart de gevolgen van het veranderende medialandschap en zoekt balans tussen een teruglopende printoplage en de kansen die ni ...
JAN magazine viert in 2018 z'n 12,5-jarig bestaan. In die tijd heeft het magazine weinig last gehad van de oplagedaling, die je bij veel andere bladen ziet. We kijken met hoofdredacteur Esther Goedegebuure terug op 12 jaar JAN. Van het pril ...
Succes op social media lijkt sommige influencers zo makkelijk af te gaan, terwijl traditionele mediamerken daar enorm mee worstelen. Hoe komt dat? Social Media expert Kirsten Jassies vertelt waarom. Ze schetst de verschillen tussen de werel ...
Karin vertelt in deze podcast hoe het is om een blad te maken in licentie. Ze heeft enkele oprechte anekdotes over het werk achter de schermen bij Vogue, op het internationale hoofdkantoor, in relatie tot zusteruitgaven en het werken met mo ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.