Thijs van Dijk & Daniel Kok. Twee media vakidioten die hun kijk geven op wat er allemaal gebeurt in de media onder het genot van een bakkie koffie. Jouw wekelijkse kijk op het mediavak, met een glimlach uiteraard.
In deze aflevering van Bakkie Media, Fight or Flight voor merken in crisistijd? Banken zijn lief voor de consumenten en bedrijven, Nike & Asics zijn verstrikt in thuissportbattle. En moet je als merk juist je hand op de knip houden of op ee ...
In deze aflevering van Bakkie Media zitten we voor het eerst thuis vanwege het Coronavirus. We moeten thuiswerken en we experimenteren met een aflevering via Google Hangout. We bespreken onze eerste week thuiswerken en hoe dat nu in de prak ...
Bakkie Media. De podcast over marketing, communicatie en media waarin je binnen 15 tot 20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie. I ...
De podcast is een van de producten die studenten moeten opleveren in de minor waardecreatie in de sport van morgen. In dit geval voor sprint 6: het lid. ...
In deze aflevering van Bakkie Media: Het Corona (beer) virus laat zijn sporen na in marketing & media land. Is er een marketing pandemie op komst? Coolblue verkeert in zwaar weer en moeilijke medianamen van toen en nu. En we bespreken de me ...
In deze aflevering van Bakkie Media bespreken we wat fast food content is. De "Burgeroorlog" tussen Burger King & McDonalds is al 50 jaar in volle gang en laait weer op. NY Pizza & Domino's in Pizza wars en Coca Cola gaat op zoek naar haar ...
In deze aflevering van Bakkie Media Is faken okay? Wat is nog real en wat is fake anno 2020? Hoe zit het precies met deep fake en komt dat in marketing en media al voor? Make content great again, we geven een kort verslag van het Branded Co ...
In deze aflevering van Bakkie Media, is er sprake van een evolutie of een revolutie? Kies je voor Silicon Valley of toch voor Moeder Natuur? Growth hacking in een miljard jaar? Biomimicry de trend van morgen? En waarom zijn marketeers zo do ...
In deze aflevering van Bakkie Media hebben we het over Inclusieve merken versus exclusieve merken, hoe zit het precies? Is het einde van purpose marketing nabij? En verder: Coca Cola campagne voor de wereldvrede in 1971, Tommy Hilfiger star ...
In deze aflevering zitten we in onze oude vertrouwde studio van de HvA en bespreken we sport marketing en het sport en evenementen jaar van 2020. Dit keer niet alleen gast-quoter Willem-Albert Bol van DPG Media, maar ook een andere vriend v ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.