In deze aflevering van Bakkie Media hebben we het over Inclusieve merken versus exclusieve merken, hoe zit het precies? Is het einde van purpose marketing nabij? En verder: Coca Cola campagne voor de wereldvrede in 1971, Tommy Hilfiger start campagne met gehandicapten, worden Crocs eindelijk cool?, Victoria's Secret stapt van haar merk geloof en wat is Woke Washing precies?Bakkie Media is uiteraard ook te vinden op social media:Twitter: @bakkiemediaInstagram: @bakkiemediapodcastFacebook: facebook.com/bakkiemediaOf kijk op onze website: www.bakkiemedia.nlShownotes: Greenwashing en Woke washinghttps://www.sprout.nl/artikel/impact/we-hadden-al-greenwashing-nu-er-jawel-woke-washinghttps://www.marketingdive.com/news/the-year-of-woke-washing-how-tone-deaf-activism-risks-eroding-brands/557606/Brand purpose marketing is overhttps://thewisemarketer.com/brand-loyalty/the-era-of-brand-purpose-is-officially-over/ Dove Real Beauty:Woke & Inclusivity voor Goldman Sachshttps://www.greenqueen.com.hk/goldman-sachs-we-wont-take-companies-public-without-at-least-1-woman-on-the-board/https://andrewholm.com/how-do-you-define-inclusivity-and-exclusivity-2/Tommi Hilfiger: https://www.dazeddigital.com/fashion/article/41868/1/tommy-hilfiger-independence-campaign-disability-fashion-adaptive-collectionVictoria’s secret: https://www.forbes.com/sites/walterloeb/2019/04/19/victorias-secret-a-sexy-positioning-is-no-longer-sexy/#4977622411e1Crocs:Come as you are campaign : https://footwearnews.com/2020/business/marketing/crocs-2020-marketing-campaign-wedge-heels-1202903796/Zalando: Free to be campaign : https://www.vogue.nl/fashion/fashion-nieuws/a29315790/zalando-najaarscampagne-free-to-be/Privacy Policy and California Privacy Notice.
Gemaakt door: Bakkie Media Eerste aflevering: 06-12-2019
De podcast Bakkie Media heeft in totaal 79 afleveringen
Maker: Bakkie Media Datum: 23-01-2020
Maker: Bakkie Media Datum: 05-02-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.