Thijs van Dijk & Daniel Kok. Twee media vakidioten die hun kijk geven op wat er allemaal gebeurt in de media onder het genot van een bakkie koffie. Jouw wekelijkse kijk op het mediavak, met een glimlach uiteraard.
In deze aflevering gaat het over de kracht van merken. Waar komt branding eigenlijk vandaan?We zijn digitaal te gast geweest bij het event Merkkracht van de BvA, waar het 100-jarige bestaan werd gevierd. En er is in 100 jaar veel veranderd, ...
In deze aflevering bespreken we waarom Corona niet alleen maar slecht is voor de gezondheidszorg. Hoe het virus Youtube positief beïnvloedt en fake news tegengaat. Wat hebben 'The Social Dilemma' en Corona met elkaar te maken? Ingmar de Goo ...
In deze aflevering dompelen we ons onder in de wereld van Gaming,E-sports, Gamification en Gamified Learning. Waarom speelt dit allemaal een steeds grotere rol in ons leven? We bespreken waarom het hele leven eigenlijk een groot spel is. Va ...
In deze aflevering bespreken we de 'Business of Film', the future of film en van de bioscopen en streamingdiensten. We hebben met Marlene Wickel en Rene Mioch twee echte filmkenners in de show die ons voorzien van hun visie. Waarom heeft Ja ...
In deze aflevering hebben we het over Amerika, the land of the free, the American Dream. Election Day komt eraan en de strijd tussen 'Sleepy Joe' Biden en 'Tricky' Trump wordt met de dag heftiger. Biden heeft Kamala Harris als vrouwelijke r ...
In deze aflevering hebben we het over 'retro marketing’, bespreken we of vroeger alles beter was en delen we succesverhalen van vroeger en nu. Nostalgische merken maken ons blij met campagnes van vroeger, maar waarom eigenlijk? New Coke maa ...
In deze aflevering nemen we kijken in de wereld van de food marketing, food brands en food delivery. En we leren van Olaf van Gerwen van Chuck Studio's dat merken niet alleen een visuele identiteit of een soundlogo nodig hebben, maar ook ee ...
In deze aflevering kijken we terug op de sportzomer die uiteindelijk geen sportzomer werd. We bespreken de overgevoeligheid in de wereld en de reacties van mensen en merken. Nascar komt in het nieuws in VS vanwege galgenhumor, de NBA maakt ...
In deze aflevering bespreken we de beeldenstorm van 2020 en welke iconen, helden of bijzondere mensen volgens ons een plekje verdienen op de vrijgekomen sokkels. Elon Musk geeft zijn 10 ingrediënten voor succes vrij, maar toont ook zijn emo ...
In deze aflevering kijken we naar wat kunnen leren van de toekomst. We kijken naar de ontwikkelingen op het gebied van retail en home shopping in Azië en dan vooral in China. Ook kijken we naar de belangrijkste media en marketing ontwikkeli ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.