In deze aflevering van Bakkie media bespreken we een aantal dilemma's tussen millennials en generatie X. Het gaat vooral over de kracht van social media marketing versus e-mail marketing en de nieuwe campagne van Ziggo met Max Verstappen. En we bespreken de campagnes van ANWB en Interpolis en de inzet van Big Data hierbij. Wat kan je daar als marketeer van leren?Bakkie Media is uiteraard ook te vinden op social media:Twitter: @bakkiemediaInstagram: @bakkiemediapodcastFacebook: facebook.com/bakkiemediaOf kijk op onze website: www.bakkiemedia.nlPrivacy Policy and California Privacy Notice.
Gemaakt door: Bakkie Media Eerste aflevering: 06-12-2019
De podcast Bakkie Media heeft in totaal 79 afleveringen
Maker: Bakkie Media Datum: 15-08-2019
Maker: Bakkie Media Datum: 27-08-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.