In deze aflevering praten we over de verschillende marketinggoeroe's: Byron Sharp, Mark Ritson, Simon Sinek en Seth Godin. The Battle of the Guru's. Welke marketinggoeroe wint het in de boksring en waarom? We bespreken de verschillende marketingtheorieën en denkwijzen van deze wijze marketingmannen. En waarom slagen merken als Tele 2, Toto en New York Pizza erin om millennials en Generation Z aan te spreken? Wat maakt hun campagnes uniek en onderscheidend?Bakkie Media is uiteraard ook te vinden op social media:Twitter: @bakkiemedia Instagram: @bakkiemediapodcastFacebook: facebook.com/bakkiemediaOf kijk op onze website: www.bakkiemedia.nlPrivacy Policy and California Privacy Notice.
Gemaakt door: Bakkie Media Eerste aflevering: 06-12-2019
De podcast Bakkie Media heeft in totaal 79 afleveringen
Maker: Bakkie Media Datum: 21-08-2019
Maker: Bakkie Media Datum: 03-09-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.