Van deze aflevering is nog geen beschrijving beschikbaar! ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Van deze aflevering is nog geen beschrijving beschikbaar! ...
“You can’t overtake 15 cars in sunny weather but you can when it’s raining.” Profetische woorden van F1-held Ayrton Senna, die volgens reclameheld en ACC-voorzitter Marc Fauconnier perfect toepasbaar zijn op agencies. Marcs gloednieuwe boe ...
“You can’t overtake 15 cars in sunny weather but you can when it’s raining.” Profetische woorden van F1-held Ayrton Senna, die volgens reclameheld en ACC-voorzitter Marc Fauconnier perfect toepasbaar zijn op agencies. Marcs gloednieuwe boe ...
Centrale data en analytics: je kunt er als ambitieus agency niet zonder, volgens Erwin Hendriks van Springbok. Het digital agency trekt volop de kaart van digitalisering, cloud en analytics. Welke voordelen ervaren ze? En hoe trek je ieder ...
Een jaar na de overname van Adeptiv door Springbok blikken CEO Kim Verhaeghen en CCO Michiel Van Riemsdijk terug op hun samenwerking. ...
In welke mate werk je met dezelfde processen, modellen en tools als je nieuwe partner? Moet alles identiek zijn, of laat je ruimte voor een eigen aanpak? ...
Voor de een is cultuur heilig, de ander vindt dan weer dat er te veel over wordt geluld. Hoe belangrijk zijn gedeelde waarden bij een samenwerking of overname tussen agencies? ...
Hoe maak je jouw team warm voor een overname of partnership? Leg je van bij de start je kaarten op tafel of pas als de deal rond is? Wat vertel je wanneer, aan wie? ...
Als agency bouw je jaren – zelf decennia – aan je naamsbekendheid. En dan ga je in zee met een partner. Hou je vast aan je eigen naam, vaar je verder onder de naam van je partner of ga je voor een volledig nieuwe start? ...
Hoe beoordeel je een toenadering van een ander agency? Geven de cijfers de doorslag, of beslis je vooral op buikgevoel? En welke eisen stel je? ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.