Hoe overtuig je een klant om met jouw agency in zee te gaan? Welke soort klantrelatie wil je en welk prijskaartje hang je daaraan? En ook: wat zijn de grootste struikelblokken op je groeipad? ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Hoe overtuig je een klant om met jouw agency in zee te gaan? Welke soort klantrelatie wil je en welk prijskaartje hang je daaraan? En ook: wat zijn de grootste struikelblokken op je groeipad? ...
Hoe hou je je teams betrokken en gemotiveerd, in goede en misschien zelfs minder goede dagen? En wat zijn de grootste operationele valkuilen in een agency vandaag – en hoe los je die op? 5 hr best practices en 4 operationele valkuilen. ...
Digital agency LevelUp Group telt zes labels. Fleur van Zandbeek zweert voorlopig bij een Zandbeek-vlag. Twee tegenpolen of hebben ze toch een gezamenlijke visie op groei? En wat betekent groei eigenlijk voor hun agency? ...
Kan een goede organisatiestructuur groeipijnen voorkomen of verzachten? Wat is de beste structuur? Vanaf hoeveel medewerkers moet je schakelen? En ook: hoe vermijd je frictie? Twee digitale bureaus, evenveel visies. Alhoewel … ...
(Waarom) wil je als bureau groeien? Wat is je groeistrategie? Welke KPI’s hanteer je als leidraad en bestaat er een magische tool om het overzicht te bewaren? ...
Hoe bewaak je als groeiend agency je positionering? Wanneer schaaf je bij? Moet dat bruusk of is dat een geleidelijk proces? En wat voor impact heeft dat op je bedrijfscultuur en je mensen? ...
Waar kijken de makers van Agency Life naar uit in dit nieuwe seizoen? Wat is de Agency Benchmark en wat kunnen bureaus daaruit leren? En tegen welke heilige huisjes wordt er geschopt? ...
Een adverteerder kiest een agency en dan ontstaat pure magie. Best case. Want het parcours kan ook hobbelig zijn. Succesvol én met plezier samenwerken: hoe doe je dat dan? We vragen het aan 2 heren met pakken ervaring, zowel op de adverte ...
Geen bureau zonder zo nu en dan een stevig capaciteitsprobleem. Te veel, te weinig. Hoe zorg je dat het net genoeg is? En als je wil opschalen: hoe haal je dan de juiste mensen in huis? En ook nog: wat maakt dat ze blijven? Werner De Smet, ...
Hoe graag je als agency ook mooi werk levert en creatief bent: de schoorsteen moet blijven roken. En dus zorg je als agency maar beter voor een strak financieel beheer. Maar er is meer nodig voor succes. Marit Hulscher, partner van full-se ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.