Je eigen agency naar waarde kunnen schatten is nuttig – ook als je (nog) niet verkoopt, maar gewoon slim wil groeien. Wie snapt welke factoren de waarde van een bureau bepalen, neemt betere beslissingen, doet slimmere investeringen en weet ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Je eigen agency naar waarde kunnen schatten is nuttig – ook als je (nog) niet verkoopt, maar gewoon slim wil groeien. Wie snapt welke factoren de waarde van een bureau bepalen, neemt betere beslissingen, doet slimmere investeringen en weet ...
Gen Z. Wie zijn ze? Wat drijft hen? En wat willen ze van jouw agency? Carolyn McMurray is op haar 24e de baas van Word Tonic, een community van 10.000+ Gen-Z copywriters en creatieven. Voor haar 2000 betalende leden organiseert Word Tonic ...
In deze speciale crossover-aflevering blikken we terug en kijken we vooruit met onze concullega’s Alen en Fabian van podcast De Verkenners. Wat onthouden we van al dat ge-podcast? Wat voor trends en uitdagingen zien we? En waar gaat de sec ...
De reclameman heeft zijn reputatie niet mee. Neem nu Reinier Steures: vaak getypecast als ‘een gladde reclameman vol praatjes uit de Randstad’, terwijl hij gewoon een lieve nerd is die houdt van ondernemen – én nog meer van zijn vak. In he ...
In de creatieve hub Zuid-Afrika is Pepe Marais een aanjager. Met Joe Public wint hij lokale én internationale prijzen, en de reclame- en communicatiegroep is een van de grootste op het continent. Wat Pepe drijft? Creatieve uitmuntendheid, ...
44 FTE’s verdeeld over vijf teams, inclusief een in-house studio, plus niet minder dan vijf externe bureaus: de marketingafdeling van Lidl België-Luxemburg is een zootje, maar wel goed geregeld. Daar zit CMO Elke De Vuyst voor iets tussen. ...
“Allemaal goed en wel, die AI... maar wat kan ik ermee in mijn agency?” 1 jaar na ons eerste verkennende AI-gesprek met twee experts, belden wij met Jeroen van Norren, creative AI expert en design director bij Joe Public Belgium, die hele ...
Een bedrijfseconoom die via omwegen een KPI thought leader werd, en een creatieve schipperszoon die zich ontpopte tot time cheater (sic): op papier zijn Olivier Zeestraten en Peter Van Wijnaerde geen verwante zielen. Maar kijk, ze hebben e ...
Ambitie draait niet zozeer om je eindbestemming, maar wel om wat je doet onderweg. Dat is een beetje de visie van merkstrateeg Senta Slingerland. Ze schreef boeken over reclame en over innovatie; ze startte in Cannes jaren geleden het ‘See ...
"The anti-bullshit copywriter with massive fingers” is de meest toepasselijke meta description ooit voor Dave 'The Word Man' Harland, founder van boutique agency Copy Or Die. Misschien ken je hem van zijn ludieke LinkedIn-po ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.