Hoera! Het Belgische reclamebureau mortierbrigade viert dit jaar haar twintigste verjaardag. Daar kan oprichter en CEO Jens Mortier wel wat over vertellen. In 60+ minuten gaan we van ‘Who dares, wins’ als werkmodel tot hoe je saai werk ver ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Hoera! Het Belgische reclamebureau mortierbrigade viert dit jaar haar twintigste verjaardag. Daar kan oprichter en CEO Jens Mortier wel wat over vertellen. In 60+ minuten gaan we van ‘Who dares, wins’ als werkmodel tot hoe je saai werk ver ...
Hoe maak je als bureau strategisch werk van PR, zonder arrogant over te komen? In deze aflevering spreken we met Melanie Butter, medeoprichter van Agency Engines. Ze deelt hoe agencies zichtbaarheid opbouwen, geloofwaardig thought leadersh ...
Als B2C-merk in 2025 kan je niet meer om digitale toegankelijkheid heen – juridisch én commercieel. Met de European Accessibility Act die sinds juni van kracht is, moeten ook commerciële bedrijven namelijk voldoen aan de toegankelijkheidss ...
Wat als je grootste risico geen slecht kwartaal is, maar een slechte gewoonte? Wat als je een leider bent die niet leidt, je team blind vliegt, en kennis vooral in hoofden vastzit in plaats van in systemen? Podcaster en agency consultant D ...
Reclamebureau Hotel L’Amour is klein, ervaren en favoriet bij elke awardshow in Nederland. Ze hebben een hart voor het vak, een hekel aan ‘stalkerreclame’ en ze vinden moderne reclame te ‘corporate’ geworden. Wat doen ze anders dan anderen ...
Nick Petroski verliet Wall Street om Promethean Research op te richten: een bureau dat trends en strategieën binnen de agencywereld analyseert, gewapend met data uit duizenden digitale agencies. Vandaag helpt hij agencies om slimmere, gefu ...
In sportmarketing is het altijd go time. Klanten zijn veeleisend, het werk stopt nooit om vijf uur, en alles is gestoeld op data. Dan heb je een team nodig dat als een echte Johan Cruijff perfect aanvoelt waar de bal naartoe gaat. Enter Sh ...
Alexander Synhaeve had amper de binnenkant van een agency gezien voor hij er zelf een begon. Zes jaar later is zijn employer branding agency Best Newcomer 2025 in België. We spraken met hem over de strategische kracht van een niche, een ag ...
Business development voor bureaus is enorm veranderd. CMO’s nemen niet zomaar meetings aan. Je website is je etalage. En goed werk is geen garantie meer op nieuwe klanten. Duncan Wood (Ingenuity, Mad//Fest) deelt wat agencies vandaag moete ...
Advertenties maken die mensen willen zien, dat is op zich al een uitdaging. Maar virale ads maken die in de groepschat belanden? Dat is next level. Toch is dat net wat Studio B elke dag doet. Het Britse creator-led agency werd opgericht do ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.