Onafhankelijk blijven: hoe doe je dat in het bureaulandschap van vandaag? Reinier Steures (Natwerk) en Nico Van de Velde (Hotel Hungaria) bouwen elk aan een eigen verhaal. De ene aan een ‘niet normaal effectief’ reclamebureau, de andere aa ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Onafhankelijk blijven: hoe doe je dat in het bureaulandschap van vandaag? Reinier Steures (Natwerk) en Nico Van de Velde (Hotel Hungaria) bouwen elk aan een eigen verhaal. De ene aan een ‘niet normaal effectief’ reclamebureau, de andere aa ...
Value-based pricing, productisation, retainers: heeft jouw agency het juiste pricingmodel al gevonden? Zie jij je marges slinken en zo ja, wat doe je eraan? En hoe neem je elke collega mee in het financieel verhaal van jouw bureau? Wij li ...
Moeten bureaus sleutelen aan hun structuur om te groeien? Zijn agencies te hiërarchisch opgebouwd? En hoe stimuleer je nieuwsgierigheid in jouw bureau? Wij vroegen het aan Isabel Van Ruyskensvelde, oprichter van T-Shaped Academy, en Kris ...
Bureaus laten kansen liggen om van martech een bondgenoot te maken. Hoe integreer je technologie slim in je bureau en aanbod? Moet je van merken ecosystemen maken? En hoe kan data je helpen om de businessdoelen van zowel je agency als je k ...
Hoe stimuleer je creativiteit in het bureau van de toekomst? Klanten uit hun comfort zone halen, levert dat het gouden ei op? En welke teams bedenken de Grote Ideeën van morgen? Wij vroegen het aan Ramin Bahari, creatief directeur van DEPT ...
Heeft jouw agency een purpose? En wat met de klanten in je portefeuille? Anti-purposedenker Nick Asbury ziet de slinger alvast veel te ver doorslaan. Heeft een mayonaisemerk een purpose nodig? Hoe kan jouw agency een positieve impact maken ...
Bureaus zijn te volgzaam geworden: ze voeren uit wat klanten vragen en vermijden moeilijke gesprekken uit angst om die klanten te verliezen. Volgens agency-consultant Michael Farmer zijn ze nochtans ideaal geplaatst om merken uit te dagen, ...
Bureaus leveren steeds meer werk, voor steeds minder geld. Daarover hebben we het met Michael Farmer, levende legende en agency-consultant in de VS. Farmer legt niet alleen de vinger op de wonde, maar reikt ook oplossingen aan om uit de vi ...
Commodificatie, marktsaturatie en de rol van de CMO als bruggenbouwer: hete hangijzers voor een modern agency... of lullen we maar wat? We vroegen het lekker live op MarketingLive! aan Patritia Pahladsingh (Accenture Song), Bas(tiaan) Weer ...
Een verbod op werken voor de fossiele industrie. Charters rond diversiteit en inclusie. Nee zeggen tegen kKlanten die hun teams niet goed behandelen, de deur wijzen. Ethische kwesties staan steeds hoger op de agenda van bureaus. Maar hoe v ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.