Tijdens deze podcast serie signaleren we online trends, en koppelen we dat vervolgens aan de psychologie van de klant. Zo kun jij, als ondernemer, daar op de juiste manier op inspelen. Michel Ariëns is investeerder in startups en founder van .CREW, de online marketing agency van de nieuwste generatie. Hij weet alles van growth hacking, business modellen en advertising. Patrick Wessels is Consumentenpsycholoog en Copywriter. Hij weet alles van psychologie, gedrag en overtuigen van klanten. Samen willen wij ondernemers helpen om echte online aandachtstrekkers te zijn!
Meer over deze podcast serie op deondernemer.nl: https://deondernemer.nl/podcast/aandachtstrekkers
Om te kijken hoe die sociale norm wordt neergezet kijken consumentenpsycholoog Patrick Wessels en investeerder in startups en founder van online marketingbureau .CREW Michel Ariëns naar waarom we doen wat we doen. Zo was het volgens de host ...
Boekingsplatformen zijn er beroemd en berucht om: mensen beïnvloeden door middel van urgentie. Nu of nooit. Klik of mis. Koop of krijg spijt. Online marketingexpert Michel Ariëns en consumentenpsycholoog Patrick Wessels duiken dieper in dez ...
Hoe creëer je online bakken met aandacht voor je bedrijf of product? Op die vraag willen consumentenpsycholoog Patrick Wessels en investeerder in startups en founder van online marketingbureau .CREW Michel Ariëns het antwoord vinden in de p ...
Hoe haal je een consument over jouw product of dienst aan te schaffen. Moet je eigenlijk wel iets in de aanbieding gooien en hoe hou je de klant na de aanschaf met korting vast? Gelukkig is consumentenpsycholoog Patrick Wessels ook in de po ...
Luister naar deze vijfde aflevering uit de serie Aandachtstrekkers voor tips en adviezen van de marketingexpert Michel Ariëns en consumentenpsycholoog Patrick Wessels gericht aan ondernemers die aan de slag willen met de juiste gepersonalis ...
Wat begint met Netflix, de Formule 1 en de populaire serie Drive to Survive, eindigt in deze podcast met tips voor ondernemers hoe zij zelf die slimme strategie kunnen toepassen om nieuwe fans, klanten, consumenten te binden. Kijktip: Drive ...
Patrick Wessels vraagt het zich in deze podcast hardop af: hoe krijg je het als ondernemer voor elkaar dat de juiste mensen jouw online advertentie te zien krijgen? Doelgerichte ads? Dan is het erg fijn dat ook online marketingexpert Michel ...
Patrick Wessels en Michel Ariëns gaan in deze Aandachtstrekkers op zoek naar het sociale aspect van fysieke winkels en het gemis daaraan bij online winkels. Waarom niet alles met de druk op de knop via een webshop, maar aanschuiven in ellen ...
In de eerste Aandachtstrekkers starten Ariëns en Wessels hun podcast met het onderwerp keuzestress. Waarom eigenlijk zo’n verlanglijstje dat je als consument kan invullen op bijvoorbeeld bol.com? Wat is de zin en de onzin van zo’n lijstje, ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.