Patrick Wessels vraagt het zich in deze podcast hardop af: hoe krijg je het als ondernemer voor elkaar dat de juiste mensen jouw online advertentie te zien krijgen? Doelgerichte ads? Dan is het erg fijn dat ook online marketingexpert Michel Ariëns in de podcaststudio aanwezig is om zijn co-host en de luisteraar mee te nemen in de wereld van digital advertising. Algoritmes en de Netflix-documentaire The Social Dilemma zijn een belangrijk onderdeel van de CREW-oprichter zijn verhaal, zo blijkt. Doel: de bezoeker zo lang mogelijk op een platform als Facebook, Pinterest, Snapchat of Instagram houden. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: De Ondernemer Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast Aandachtstrekkers | De Ondernemer heeft in totaal 19 afleveringen
Maker: De Ondernemer Datum: 11-08-2021
Maker: De Ondernemer Datum: 26-08-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.