Tijdens deze podcast serie signaleren we online trends, en koppelen we dat vervolgens aan de psychologie van de klant. Zo kun jij, als ondernemer, daar op de juiste manier op inspelen. Michel Ariëns is investeerder in startups en founder van .CREW, de online marketing agency van de nieuwste generatie. Hij weet alles van growth hacking, business modellen en advertising. Patrick Wessels is Consumentenpsycholoog en Copywriter. Hij weet alles van psychologie, gedrag en overtuigen van klanten. Samen willen wij ondernemers helpen om echte online aandachtstrekkers te zijn!
Meer over deze podcast serie op deondernemer.nl: https://deondernemer.nl/podcast/aandachtstrekkers
Steeds meer ondernemers hebben in de smiezen dat lokale producten populair zijn bij een steeds grotere groep consumenten. Lekker, duurzaam en je steunt de lokale economie ook nog eens. Daarentegen blijven de online giganten als Amazon, bol. ...
Wat heb jij als ondernemer aan het Netflix-kijkgedrag van de Aandachtstrekkers-hosts? De gastheren leggen in deze podcast een verband met overkill van content. Draait het niet om een nieuw seizoen van Pose, Peaky Blinders of Squidgame op Ne ...
Hoe zorg je er pas echt voor dat jouw website er niet alleen mooi - en volgens velen dus betrouwbaar - uitziet, maar daadwerkelijk betrouwbaar is? Hoe weet de bezoeker van de site het? De presentatoren van Aandachtstrekkers hebben enkele vo ...
Maar wat moet je als ondernemer met flitsbezorging? Marketeer Michel Ariëns ziet vooralsnog kansen. ,,Stel je hebt een chocolademerk. Wil ik bij Albert Heijn komen te liggen, dan moet ik enorm veel voorraad hebben én van goede huizen komen. ...
Hoe weinig populair waren vleesvervangers en andere vegan producten enkele jaren terug? Anno 2021 zijn deze producten booming en liggen de supermarkten er vol mee. Mensen kijken je bijna vreemd aan wanneer je een stuk vlees in het restauran ...
Michel Ariëns en Patrick Wessels zijn uitgelaten na een poosje niet in de Aandachtstrekkers-podcaststudio vertoefd te hebben. Dat is een mooie basis voor een inspirerende discussie over het belang van naamsbekendheid van een bedrijf. Vooral ...
Dé manier waarop klanten hun verhaal vertellen, is in een review. Maar hoe betrouwbaar zijn reviews nog? Je kunt ze tegenwoordig kopen en slechte reviews kunnen soms worden geschrapt. Alleen goed nieuws is ook ongeloofwaardig, toch? Present ...
Heel groot of juist heel klein zijn, het heeft voor bedrijven allebei voordelen. Je kunt daar als ondernemer ook slim mee spelen in je marketing: groter oogt professioneler, maar kleiner is sympathieker. In de dertiende aflevering van podca ...
Bij het krijgen van meer klanten of de verbreding van het portfolio kan het volgens de twee geen kwaad om (meer) bekendheid te creëren. Michel Ariëns doet dat door via deze podcast of andere communicatie hardop na te denken over het opzette ...
Het is de tiende aflevering van Aandachtstrekkers, maar nog steeds niet stelden gastheren Michel Ariëns en Patrick Wessels deze vragen: hoe trek je nu eigenlijk online de aandacht van je doelgroep als ondernemer en hoe houd je de aandacht v ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.