Yes, weer een nieuwe klant! Bij het inplannen van de eerste afspraak blader je door je agenda, en kom je tot de conclusie dat je pas over twee maanden tijd hebt. Dit kan niet! Hier gaat de klant nooit mee akkoord! Ze wilt zo snel mogelijk starten. Je gaat jezelf afvragen: “Waar moet ik beginnen en hoe ga ik dit waarmaken? Hoe ga ik zorgen dat zij de beste resultaten behaalt? Kan ik dit wel?” Er moeten nu echt niet meer klanten komen. Je voelt de druk en de stress opkomen. En misschien zelfs wel de angst dat je terugvalt in die burn-out, die angst heb ik namelijk jaren gehad. Want dat nooit meer! Een van de redenen waarom ik ben gaan ondernemen is dat ik nooit meer die stress en druk wilde voelen, die ik voor en tijdens mijn burn-out ervaarde. De klanten liggen voor het oprapen, maar omdat je het moeilijk vindt om nieuwe mensen aan te nemen, doe je het maar niet. Je durft niet dus gebeurt er eigenlijk helemaal niets. Alleen vanwege de drukte in je agenda. Super zonde vind ik dat want je stagneert, krijgt stress, slaapt slecht en je zorgt daardoor minder goed voor jezelf. En dit alles heeft een uitwerking niet alleen in je business maar ook in je persoonlijke leven. Want hoe lekker zou het zijn als je zonder stress wel volop JA kon zeggen tegen die klant, tegen elke klant! Er zijn tal van mogelijkheden om die nieuwe klanten wél aan te nemen! Ik help je er graag bij! In mijn nieuwe podcastaflevering #18 van de #zondagochtend #podcast vertel ik je er graag meer over. Volg me hier op Instagram: https://www.instagram.com/joycescheijen Plan direct een afspraak om jouw plannen te bespreken: https://www.joycescheijen.nl/afspraakinplannen
Gemaakt door: Joyce Scheijen Eerste aflevering: 20-11-2022
De podcast Zondagochtend Podcast heeft in totaal 67 afleveringen
Maker: Joyce Scheijen Datum: 08-05-2022
Maker: Joyce Scheijen Datum: 22-05-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.