Aflevering #14 - Welke Verantwoording Heb Jij Als Je Klant Ontevreden Is

· Aflevering van de podcast: Zondagochtend Podcast

Vroeg of laat krijgen we er allemaal mee te maken, een ontevreden klant. En dat heb jij vast ook al een keer gehad. Hoe groter je wordt, hoe meer klanten je krijgt, hoe groter de kans is dat er ooit een klant is die niet tevreden gaat zijn. En daarmee bedoel ik niet dat je meteen een klant zijn geld moet teruggeven of moet stoppen met de samenwerking, in tegendeel. Ik vind dat jij als ondernemer hier ook een verantwoording in heb en om ervoor te zorgen dat de klant zich gezien voelt. Dit is een moment waarop jij als ondernemer leiderschap hebt te nemen wat de samenwerking en daarmee de resultaten alleen maar ten goede komen. Met andere woorden jij kan er dus voor zorgen dat de klant wel weer tevreden wordt én dat jij ook nog eens een betere ondernemer wordt. Want als jij gaat zien wat er echt bij die klant speelt, dit naar boven haalt en diegene daarmee gaat helpen, dan groeien jullie allebei. Jij hebt er namelijk voor gezorgd dat de klant alsnog tevreden is, zonder jezelf te verliezen in please-gedrag. De klant voelt zich gezien en je helpt hem of haar bij het daadwerkelijk probleem. En dat vertellen mensen maar al te graag verder. Want het is aan jou om dit probleem naar boven te halen. Want dat maakt jou een betere ondernemer en onderscheid jou van de rest. Want jij ziet je klant echt. Want ergens in dit verhaal was zowel jij als je klant enthousiast om met elkaar te gaan samenwerken en is er onderweg iets gebeurt waardoor de klant dat nu niet meer is. Want er iets niets mooiers dat ook deze klant een cheerleader van je wordt en aan anderen vertelt hoe goed je bent. Tijdens de aflevering #14 heb ik het over wat jij kunt doen als je een ontevreden klant hebt, hoe je dit kunt voorkomen en wat jouw verantwoording hierin is. Volg me hier op Instagram: https://www.instagram.com/joycescheijen Plan direct een afspraak om jouw plannen te bespreken: https://www.joycescheijen.nl/afspraakinplannen

Speelgoedwinkel
Zondagochtend Podcast

Zondagochtend Podcast

Gemaakt door: Joyce Scheijen Eerste aflevering: 20-11-2022

De podcast Zondagochtend Podcast heeft in totaal 67 afleveringen

Vorige aflevering

Visualisatie: Je succesvolle IK

Visualisatie: Je succesvolle IK

Maker: Joyce Scheijen Datum: 12-04-2022

Volgende aflevering

#15 - Ik wil uit die Instagram bubbel stappen…

#15 - Ik wil uit die Instagram bubbel stappen…

Maker: Joyce Scheijen Datum: 24-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#14 - Welke verantwoording heb jij als je klant ontevreden is

Zondagochtend Podcast · 17-04-2022

00:00 00:20:27