Elk bedrijf wil natuurlijk klantgericht zijn, maar weinigen slagen erin om de klant écht gelukkig te maken. De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant. Dat zegt Steven Van Belleghem. Hij schreef er zelfs een boek over: ‘A diamond in the rough’ met meer dan 100 tips om een klantgerichte cultuur te bouwen. De inspiratie voor dit boek haalde hij in het Noorden van Griekenland, in Thessalië, waar kloosters, gebouwd op rotspilaren ‘als het ware zweven’ tussen de bergmassieven, die door erosie tot natuurlijke torens zijn uitgehouwen. De marketeer in hem was ontgoocheld in het absoluut gebrek aan klantgerichtheid in de souvenirwinkels, met uitzondering van een winkel waar geen enkele klant met lege handen naar buiten ging. Het zaadje voor zijn boek was geplant. Een bijzonder boeiende podcast over het Top Gun Effect, over de kracht en het belang van positiviteit, over de rol en impact van digitalisering, over klantencommunities Veel kijk- en luisterplezier!! +++ Honger naar meer? - SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF - LEES DE ARTIKELS - ABONNEER JE OP HET TIJDSCHRIFT And don’t forget: it’s a great time to be in HR! +++ Opgenomen op de #ZigZagHR Kantoorboot
Gemaakt door: Lesley Arens Eerste aflevering: 22-05-2022
De podcast #ZigZagHR Brainpickings heeft in totaal 515 afleveringen
Maker: Lesley Arens Datum: 01-11-2023
Maker: Lesley Arens Datum: 08-11-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.