Onze arbeidsmarkt staat in brand. En de kandidaat is aan zet. Hij (zij) kiest: een aantrekkelijk loon, opleidingsmogelijkheden en vooral purpose staan daarbij voorop. Zelfs de meest aantrekkelijke bedrijven met een sterk werkgeversmerk hebben het vandaag lastiger om talent te overtuigen bij hen te komen werken. Hoe moeilijk is het voor tabaksproducent Philip Morris International om talent aan te trekken en aan zich te binden, vraag ik me dan af. Voor een antwoord op die vraag kruip ik in deze podcast in het hoofd van Kobe Verheyen en Magali Braet. Kobe is er vrij recent gestart als communicatiemanager, Magali is er al 18 jaar aan de slag, eerst als trainee & in verschillende commerciële rollen in binnen- en buitenland, en momenteel als Head CCO Consumer Centric Organisation. +++ Honger naar meer? - - SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF - https://zigzaghr.be/inschrijving-nieuwsbrief - LEES DE ARTIKELS - https://zigzaghr.be/inspiratie/ - ABONNEER JE OP HET TIJDSCHRIFT - https://zigzaghr.be/tijdschrift/ And don’t forget: it’s a great time to be in HR! +++ Opgenomen op de #ZigZagHR Kantoorboot
Gemaakt door: Lesley Arens Eerste aflevering: 22-05-2022
De podcast #ZigZagHR Brainpickings heeft in totaal 516 afleveringen
Maker: Lesley Arens Datum: 25-04-2022
Maker: Lesley Arens Datum: 02-05-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.