In de 34e aflevering van ZIGT op Marketing spreken we met Daniëlle. Daniëlle heeft het boek 'They Ask, You Answer' vertaald en 'vernederlandst' . In dit boek staat het beantwoorden van vragen van klanten centraal, hierdoor neem je immers h ...
ZIGT op Marketing is dé online marketing podcast. Thijs en Rien praten met collega's, klanten of externe gasten over online marketing.
In de 34e aflevering van ZIGT op Marketing spreken we met Daniëlle. Daniëlle heeft het boek 'They Ask, You Answer' vertaald en 'vernederlandst' . In dit boek staat het beantwoorden van vragen van klanten centraal, hierdoor neem je immers h ...
In de 33e aflevering van ZIGT op Marketing spreken we met Quinten van BossData, onderdeel van ZIGT. Met alle regels binnen de EU over GDPR, is server-side tracking nog wel de oplossing? Deze stelling, de meerwaarde van server-side trackin ...
In de 32e aflevering van ZIGT op Marketing gaan we samen met Jos Burgers in gesprek over klantgerichtheid. Werkt het alleen bij kleine bedrijven? Hoe begin je ermee? Hoe kom je aan super fijne klanten en hoe moet je je als bedrijf dan posi ...
In de 31e aflevering van ZIGT op Marketing gaan we samen met Erik Soeteman in gesprek over consumentengedrag. In de aflevering bespreken we de theorie van Byron Sharp en hoe Erik dit met zijn team gebruikt in zijn dagelijkse werkzaamheden ...
In de 30e aflevering van ZIGT op Marketing zijn we afgereisd naar Antwerpen, België. We zijn op bezoek bij het door ZIGT overgenomen BossData en we spreken met Matthias Laqueur. In deze aflevering hebben we het over online marketing in Bel ...
In de 29e aflevering van ZIGT op Marketing is Bas Komen te gast. Bas is werkzaam bij Albert Heijn Retail Media Services. In deze aflevering hebben we het over het ontstaan van retail media, wat de mogelijkheden zijn, hoe data-driven retail ...
In de 28e aflevering van ZIGT op Marketing spreken we met Steven Van Belleghem. Steven heeft zes boeken geschreven en reist de hele wereld over om over klantgerichtheid te praten. We hebben het in deze aflevering over klanttevredenheid, ho ...
In de 27e aflevering van ZIGT op Marketing spreken we met Joris Groen. Joris is één van de twee auteurs van het boek 'Online Invloed' en werkt daarnaast bij Booking.com. We hebben het in de aflevering over de technieken van CRO, hoe je het ...
In de 26e aflevering van ZIGT op Marketing spreken we met Jerome Kuijken van De Speld, over humor in communicatie en reclame. We praten over hoe De Speld humor en satire in zijn communicatie gebruikt en hoe het online magazine met andere b ...
In de 25e aflevering van ZIGT op Marketing staan we stil bij gedragswetenschap en het door Astrid zelf ontwikkelde model dat daarbij helpt. Zo hebben we het over hoe marketeers een outside-in strategie kunnen hanteren en hoe ze intern hun ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.