Van bezoekers naar boekers. Zo luidt het credo van onze gast van vandaag: Martin van Kranenburg. Met inmiddels bijna vijfentwintig jaar ervaring in het online conversie-spel en de titel 'Beeckestijn Business School docent van het jaar', is Martin zeker geen onbekende in de online marketing wereld. Als je het brein begrijpt kun je het beïnvloeden. Samen met Martin praten we in deze aflevering daarom over: waarom bedrijven steevast business mislopen doordat ze te weinig (of nog nooit) de website-teksten hebben aangepast. Bedrijven die een website maken waar de directeur zich thuisvoelt, maar niet de klant en hoe je met slechts 1 keer per maand door alleen de teksten op je website aan te passen, je conversies kunnen verdubbelen. Shownotes: Denk Podcast: https://www.denkproducties.nl/podcast Don't make me think van Steve Krug: https://www.amazon.nl/Dont-Make-Me-Think-Usability/dp/0321965515 Influence van Robert Cialdini: https://www.amazon.nl/Influence-New-Expanded-Psychology-Persuasion/dp/0062937650/
Gemaakt door: ZIGT Eerste aflevering: 06-05-2023
De podcast ZIGT op Marketing heeft in totaal 34 afleveringen
Maker: ZIGT Datum: 20-06-2022
Maker: ZIGT Datum: 15-09-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.