ZIGT op Groei podcast

ZIGT op Groei

Merken en organisaties willen groeien. Maar groeien gaat niet vanzelf. In ZIGT op Groei gaan we in gesprek met toonaangevende Nederlandse bedrijven. Welke obstakels kwamen zij tegen op de weg naar succes? Tom Jessen gaat in gesprek met diverse gasten om dit vraagstuk te achterhalen.

  • Podcast gepubliceerd op: 18-12-2022 01:10:24
  • Maker: ZIGT
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 25-12-2022 01:36:00
  • Datum eerste aflevering: 9-12-2021 18:00:00
  • Datum laatste aflevering: 2-11-2022 12:00:00

Speelgoedwinkel

10 Afleveringen

  • 0:38:40

    In gesprek met Nuud

    02-11-2022

    Nuud is een direct to consumer brand dat met influencermarketing de wereld verovert. In 130 landen zorgt Nuud voor frisse oksels. Hoe ze dat voor elkaar krijgen, hoor je in deze podcast. ...

  • 0:35:16

    Ooit was het handig als de url van je webshop beschreef wat je verkocht. Goedekope boxershorts punt nl, dat werk. Die tijd ligt achter ons en dus werd PlatteTV HelloTV. Maar naast de rebranding, wordt alles uit de kast getrokken om de stri ...

  • 0:26:59

    Marcel's Greensoap maakt groene schoonmaakmiddelen voor de lichtgroene consument. Want veel mensen willen wel een keuze maken voor een duurzamer product maar niet ten koste van kwaliteit en liefst ook niet te duur. Door trouw te blijven aa ...

  • 0:26:07

    Stoov maakt warmtekussen voor thuis én in de horeca. Het doel? Iedereen behaaglijk warm en weg met de milieuonvriendelijke gasbranders op het terras. En thuis kan je met zo'n heerlijk kussen de thermostaat gemakkelijk een paar graden lager ...

  • 0:20:50

    Holie is in 2018 gestart vanuit de overtuiging dat ontbijtproducten echt gezond, lekker en betaalbaar kunnen zijn. Het is het enige merk in Europa dat geen suikers toevoegt aan zijn producten. Ook niet de verborgen suikers zoals honing en ...

  • 0:24:11

    KRNWTR+ biedt een duurzaam alternatief voor singel-use flesjes en groeit snel. Managing partner van KRNWTR+, Daf Dubbelman, gaat in gesprek met Tom Jessen over hoe dat in zijn werk gaat en welke uitdagingen ze mee moeten dealen. Bijvoorbee ...

  • 0:24:14

    Met buitenproducten van de hoogste kwaliteit wil Bever iedereen inspireren om naar buiten te gaan en te genieten. Dat idee slaat aan en de afgelopen jaren is er dan ook een mooie groei gerealiseerd. Dicht bij het merk blijven, is volgens C ...

  • 0:24:40

    Zonne-energie is 'hot' maar niet iedereen heeft het geld om het dak zomaar even vol te leggen met panelen. Milan van der Meulen bedacht met zijn broer Patrick de oplossing. Hun bedrijf Enie.nl groeit dan ook als kool, zelfs in Zuid-Afrika. ...

  • 0:36:15

    We bespreken met oprichter Barry van Ruiven de uitdagingen die een nieuw merk heeft te overwinnen. Hoe creëer je voldoende tractie en middelen voor een vliegende start? ...

  • 0:35:07

    Tom Jessen vraagt CEO van Boretti Jorg Kleijssen het hemd van het lijf. Over de uitdagingen in covidtijd en de strategie van het merk richting de toekomst.  ...

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00