Dionne Schulf werd al op jonge leeftijd met de harde kanten van het leven geconfronteerd. Uit noodzaak en met een onstopbare drive bouwde ze vanuit het niets een miljoenenbedrijf. Met Friends of The Brands koppelt zij invloedrijke Nederlanders aan internationale merken door evenementen van het hoogste niveau te organiseren. Hoe vond Dionne haar gat in de markt? Wat was haar grootste dieptepunt? En welke prijs betaalt zij voor dit leven? Je hoort het in deze aflevering van Young Ones! ?? Over Young Ones We bedenken en produceren strategische videocontent op socials voor impactvolle merken zoals Tomorrowland, MIND, Unicef, Skybox en Podimo. Van strategie naar concept, productie en distributie. In 2022 bereikten we met onze eigen content op Youtube maar liefst 1.200.000 jonge ondernemers (18 - 35 jaar oud). Op omliggende social media platforms bereikten we meer dan 9.000.000 young professionals. Wil je ook samenwerken? Stuur dan een bericht naar ?? sander@youngonesmedia.com ?? Volg ons op socials - Instagram: https://www.instagram.com/sandertimmmermans/ - TikTok: https://www.tiktok.com/youngonesofficial
Gemaakt door: Sander Timmermans Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Young Ones heeft in totaal 77 afleveringen
Maker: Sander Timmermans Datum: 24-04-2023
Maker: Sander Timmermans Datum: 23-05-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.