Steeds meer B2B bedrijven gaan geloven in Linkedin maar zetten het op de verkeerde manier in. Wat moet je doen om als founder te groeien om LinkedIn en er echt business uit te halen? Om deze vraag te beantwoorden hebben Mikula te gast va ...
We kennen het gevoel. B2B-producten en diensten zijn complex, en de markt is misschien nog wel complexer. Hoe bereik je de nieuwe generatie koper en creëer je vraag naar je product of dienst? In onze podcast Wyze Woorden nemen we je in 15 minuten mee over de laatste ontwikkelingen binnen b2b marketing. Ideaal voor onder de douche, in de auto, de sportschool of het strand.
Steeds meer B2B bedrijven gaan geloven in Linkedin maar zetten het op de verkeerde manier in. Wat moet je doen om als founder te groeien om LinkedIn en er echt business uit te halen? Om deze vraag te beantwoorden hebben Mikula te gast va ...
Gartner heeft in een nieuw onderzoek aangegeven dat de zoekvolumes van traditionele zoekmachines in de komende 1,5 jaar met 25% zullen afnemen. Wat betekent dat voor B2B-marketeers en hoe kunnen we hierop inspelen? Met ideeën en tips voor ...
Hoe zet je nou als marketeer of als founder een nieuwe propositie in de markt binnen 4 weken, waar je ook nog is gedegen resultaten mee gaat behalen? Dat gaan we is flink bespreken. We nemen het stappenplan door om binnen 4 weken te ...
Als marketeer of founder heb je altijd 1001 en dingen doe je mogelijk nog zou kunnen doen. Bloggen, nieuwe social media campagne, event organiseren, blog schrijven, LinkedIn posts schrijven, etc. Bedrijven die succesvol zijn met hun ...
B2B Influencers, influencers voor een professionele en zakelijke doelgroep. Dat is een enorm opkomend fenomeen. Je kent ze wel de interessante mensen die je volgt op LinkedIn. Zullen langzaam maar zeker zich steeds meer gaan gedragen als ...
Leer over de uitdagingen van het onderscheiden in een markt waar tastbare producten ontbreken en de dienstverlening niet direct zichtbaar is. Begrijp hoe een duidelijke propositie niet alleen helpt bij het opbouwen van vertrouwen maar ook ...
...
Door de digitalisering is de buyer journey steeds meer online verplaatst. Veel bedrijven denken nog steeds dat een B2B deal zo is gemaakt. Maar de gemiddelde duur van een journey is van first touch tot closing date zo'n 195 dagen. En h ...
Vandaag pakken Maarten en David de Rockefeller Habits aan en hoe je deze kunt inzetten in B2B marketing. De Rockefeller Habits, geïnspireerd door John D. Rockefeller, zijn strategieën voor groei en efficiëntie. Ze helpen teams op één lijn ...
Het inregelen van een ideale pijplijn met droomklanten is een belangrijk aspect van B2B-marketing. In deze podcastaflevering bespreken we hoe je dit kunt realiseren en meten om een voorspelbare pijplijn te creëren. Hierbij worden termen ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.