Aflevering B2b Content Marketing En Een Strategische Aanpak

Stem website va het jaar

· Aflevering van de podcast: Wyze Woorden | B2B Marketing

Door de digitalisering is de buyer journey steeds meer online verplaatst. Veel bedrijven denken nog steeds dat een B2B deal zo is gemaakt. Maar de gemiddelde duur van een journey is van first touch tot closing date zo'n 195 dagen. En hoe hoger de orderwaarde hoe langer een DMU de tijd nodig heeft, dus dan kan het meer dan 7 maanden duren. Het B2B proces is niet zo lineair zoals het meestal in de theorie boeken staat. De B2B gaat eigenlijk door een complexer proces wat je kan definiëren in 6 stappen. En in elke stap is content een belangrijke factor.

Stem website va het jaar
Wyze Woorden | B2B Marketing

Wyze Woorden | B2B Marketing

Gemaakt door: WYS | B2B Marketing Eerste aflevering: 20-09-2024

De podcast Wyze Woorden | B2B Marketing heeft in totaal 40 afleveringen

Vorige aflevering

Rockefeller Habits in B2B marketing

Rockefeller Habits in B2B marketing

Maker: WYS | B2B Marketing Datum: 23-02-2024

Volgende aflevering

De Kracht van een No-Brainer Aanbod in B2B Marketing

De Kracht van een No-Brainer Aanbod in B2B Marketing

Maker: WYS | B2B Marketing Datum: 22-03-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

B2B content marketing en een strategische aanpak

Wyze Woorden | B2B Marketing · 15-03-2024

00:00 00:19:09