Aflevering De Ideale B2b Sales Pijplijn

· Aflevering van de podcast: Wyze Woorden | B2B Marketing

Het inregelen van een ideale pijplijn met droomklanten is een belangrijk aspect van B2B-marketing. In deze podcastaflevering bespreken we hoe je dit kunt realiseren en meten om een voorspelbare pijplijn te creëren. Hierbij worden termen zoals CLV (Customer Lifetime Value) en CAC (Customer Acquisition Costs) gebruikt. Het is essentieel om een goede balans te vinden tussen de investeringen die je doet en de opbrengsten die je daarvoor terugkrijgt. Wil je meer weten over WYS? Bekijk dan onze website: https://www.wijzijnwys.nl/ In deze aflevering aan het woord: Anne Jan Spoelstra: https://www.linkedin.com/in/annejan-spoelstra/ Maarten van Willigen: https://www.linkedin.com/in/maartenvanwilligen/ #b2b #b2bmarketing #b2bpodcast

Speelgoedwinkel
Wyze Woorden | B2B Marketing

Wyze Woorden | B2B Marketing

Gemaakt door: WYS | B2B Marketing Eerste aflevering: 20-09-2024

De podcast Wyze Woorden | B2B Marketing heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

Hoe maak je een podcast concept?

Hoe maak je een podcast concept?

Maker: WYS | B2B Marketing Datum: 09-02-2024

Volgende aflevering

Rockefeller Habits in B2B marketing

Rockefeller Habits in B2B marketing

Maker: WYS | B2B Marketing Datum: 23-02-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

De ideale B2B sales pijplijn

Wyze Woorden | B2B Marketing · 16-02-2024

00:00 00:17:32