Het inregelen van een ideale pijplijn met droomklanten is een belangrijk aspect van B2B-marketing. In deze podcastaflevering bespreken we hoe je dit kunt realiseren en meten om een voorspelbare pijplijn te creëren. Hierbij worden termen zoals CLV (Customer Lifetime Value) en CAC (Customer Acquisition Costs) gebruikt. Het is essentieel om een goede balans te vinden tussen de investeringen die je doet en de opbrengsten die je daarvoor terugkrijgt. Wil je meer weten over WYS? Bekijk dan onze website: https://www.wijzijnwys.nl/ In deze aflevering aan het woord: Anne Jan Spoelstra: https://www.linkedin.com/in/annejan-spoelstra/ Maarten van Willigen: https://www.linkedin.com/in/maartenvanwilligen/ #b2b #b2bmarketing #b2bpodcast
Gemaakt door: WYS | B2B Marketing Eerste aflevering: 20-09-2024
De podcast Wyze Woorden | B2B Marketing heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: WYS | B2B Marketing Datum: 09-02-2024
Maker: WYS | B2B Marketing Datum: 23-02-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.