In deze aflevering spreek ik Lisa Stel, van Lisa goes Vegan. Ze vertelt wat er nodig is om meer mensen te bewegen om meer plantaardig te eten. Met haar platform Lisa goes Vegan inspireert ze al bijna tien jaar mensen om plantaardig ...
Ik help bedrijven in de plantaardige sector zo simpel en winstgevend mogelijk marktleider worden met de Strategisch Partner Methode. Deze podcast is speciaal voor managers bij leveranciers & retailers en ondernemers die deze partijen helpen. Mijn missie is om samen plantaardig de norm te maken. In deze podcast ontdek je wat jij kan doen om duurzaam te groeien met je plantaardige producten.
In deze aflevering spreek ik Lisa Stel, van Lisa goes Vegan. Ze vertelt wat er nodig is om meer mensen te bewegen om meer plantaardig te eten. Met haar platform Lisa goes Vegan inspireert ze al bijna tien jaar mensen om plantaardig ...
In deze aflevering spreek ik Dennis Favier over echt goed innoveren met je plantaardige producten en ingrediënten. Dit is ook het vlak waarop ik regelmatig met Dennis samenwerk, zowel met Studio Fava als de merken die hij op de markt heeft ...
Wat vond ik van mijn 2022? En wat staat er in de planning voor 2023? Ik neem je mee door mijn doelen en wat ik wil veranderen. Ik ben Danielle en ik werk al bijna 20 jaar in de Fast Moving Consumer Goods. Mijn missie is om plantaardi ...
In deze aflevering ga ik in gesprek met Roar Schouten. Met mooie projecten voor o.a. Verhuisdieren, helpt hij bedrijven om met hun website/webshop klanten echt fans te maken van hun werk en te zorgen voor maximale conversie en omzet. ...
Een klant van mij zei: 'ik zie veel innovaties komen op de markt die helemaal vegan zijn, waarvan ik denk dat als ze vega waren, ze veel lekkerder waren geweest. Waarom meteen vegan? En is dat wel handig? Mijn visie hierop kan je horen in ...
Een klant vroeg mij welk product zij als 'hero' moesten kiezen in hun ondersteuningsplan. Hoe je dat bepaalt, deel ik met je in deze aflevering. Ik ben Danielle en ik werk al bijna 20 jaar in de Fast Moving Consumer Goods. Mijn missie is ...
Het valt me op dat we deze vraag niet vaak genoeg aan onszelf stellen als we op de vooravond staan van een belangrijk gesprek, een grote investering of een ander groot moment. In deze aflevering ga ik in op deze vraag. Ik ben Danielle en ...
Het valt me op dat we regelmatig zeggen dat de consument ergens nog niet klaar voor is. Is dit zo? En is het wel relevant? In deze aflevering bespreek ik of dit klopt of dat het een kwestie van koudwatervrees is, aan de hand van voorbee ...
Je introduceert als bestaand bedrijf een nieuw plantaardig merk om deze markt ook te gaan bedienen. Hoe kan het nou dat het niet verkoopt? En hoe had je dit kunnen voorkomen? Een bedrijf vroeg het vorige week aan mij en ik deel het antwoor ...
Hoe doe je dat nou, zo simpel en winstgevend mogelijk marktleider worden? In deze aflevering deel ik mijn visie. Het zijn 4 pijlers, die ook nog eens met elkaar in verbinding staan. Ik noem het de Strategisch Partner methode. Ik ben ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.