De customer journey - of de klantreis - is voor veel marketeers een bekend begrip: het beschrijft de reis die een potentiële klant aflegt voor hij overgaat tot de aanschaf van een product. Maar wat is een customer journey zonder goede content om die reis te ondersteunen? Contentmarketeers Sanne en Lisanne leggen het uit aan de hand van de door hun ontwikkelde Content Journey in deze podcastaflevering van ‘We moeten iets met content’. Bekijk het webinar van Lisanne en Sanne: ‘van klantreis naar content journey: Zo bouwt Praxis aan contentmarketing’ Contact Mail: podcast@presenter.nl Website: www.presenter.nl Lisanne de Vaan op LinkedIn Ruben Beijl op LinkedIn Sanne Heil op LinkedIn
Gemaakt door: Presenter Eerste aflevering: 05-06-2022
De podcast We moeten iets met content heeft in totaal 8 afleveringen
Maker: Presenter Datum: 12-04-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.