Ryanair lijkt het vernederen van haar passagiers tot kunst te hebben verheven. Met het gevoel dat je met hun goedkoopste vlucht écht de bodem hebt bereikt van service en kwaliteit, onderstreept Ryanair het gevoel dat klanten werkelijk zo min mogelijk betaald hebben voor hun reis. Als onderdeel van haar strategie heeft de vliegmaatschappij haar budget imago volledig omarmd en shamet haar klanten niet alleen in de lucht, maar ook in alle online communicatie. Een scherp contrast met het heerlijke gevoel dat een vlucht met KLM en Privium check-in je geven wanneer je de andere rijen voorbij wandelt op weg naar de lounge. De beleving van waarde is ontzettend contextueel en kan dus ingezet worden door een maatschappij om de klanttevredenheid te verhogen in zowel de luxe en budget keuze. Klaas en Tom nemen een duikvlucht in de wondere wereld van klantbeleving in deze aflevering van de podcast: ‘Wat gebeurt er eigenlijk in je hoofd?’ Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Gemaakt door: SUE & The Alchemists Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Wat gebeurt er eigenlijk in je hoofd? heeft in totaal 123 afleveringen
Maker: SUE & The Alchemists Datum: 16-10-2024
Maker: SUE & The Alchemists Datum: 30-10-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.