Aflevering Klanttevredenheid En Verkoop

· Aflevering van de podcast: verkoop is alles & alles is verkoop

Wat valt er te zeggen over klanttevredenheid in relatie tot verkoop? Meer dan je denkt! Klanttevredenheid is namelijk meer dan een jaarlijks rondje om de kerk. Welke rol speelt de accountmanager in dit verhaal? Evalueer je projecten? Vraag je om feedback? Allemaal onderwerpen die Pepijn en Daniel onder de loep nemen in deze aflevering. De NPS en onderzoeksopzet komt ook voorbij. Is de NPS een doel, KPI of middel? En wat zegt de NPS nou echt over loyaliteit? Kortom een aflevering bordevol tips, inhoud en een kortere intro. Ook wij leren van feedback ;)

Speelgoedwinkel
verkoop is alles & alles is verkoop

verkoop is alles & alles is verkoop

Gemaakt door: verkoopisalles Eerste aflevering: 04-09-2022

De podcast verkoop is alles & alles is verkoop heeft in totaal 73 afleveringen

Vorige aflevering

Netvliesmanagement: ijzersterk relatiebeheer

Netvliesmanagement: ijzersterk relatiebeheer

Maker: verkoopisalles Datum: 11-03-2022

Volgende aflevering

Vrouwen (en mannen) in sales met Daniëlle de Jonge

Vrouwen (en mannen) in sales met Daniëlle de Jonge

Maker: verkoopisalles Datum: 24-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Klanttevredenheid en verkoop

verkoop is alles & alles is verkoop · 10-04-2022

00:00 00:47:59