Aflevering Klantgericht Leiderschap: Klantfeedback Als Bron Van Leiderschapsgroei

· Aflevering van de podcast: Verbonden Leiderschap

Vandaag gaan we een spannende draai geven aan klantgericht leiderschap. Niet door te praten over wat zij van jou vinden. Wel over wat jij doet met wat ze zeggen. Klantfeedback is geen evaluatie. Het is een groeiversneller. Voor je organisatie, je team en voor jou als leider. Stuur mij een bericht met een reactie op deze Podcast! Verbonden Leiderschap wordt gemaakt door Jeroen van Lierop. Hij is Leiderschapsmentor voor senior leiders en begeleid leiders van teams om rust, moed en verbinding te creëren in hun organisatie voor blijvende impact, zonder stress. Neem contact op en vraag naar de Leiderschap APK! Meer info: Jeroen van Lierop op LinkedIn Website Jeroen van Lierop

Speelgoedwinkel
Verbonden Leiderschap

Verbonden Leiderschap

Gemaakt door: Jeroen van Lierop Eerste aflevering: 01-01-2025

De podcast Verbonden Leiderschap heeft in totaal 168 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Klantgericht leiderschap: Servicecultuur begint bij jou

Klantgericht leiderschap: Servicecultuur begint bij jou

Maker: Jeroen van Lierop Datum: 07-06-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Klantgericht leiderschap: Klantfeedback als bron van leiderschapsgroei

Verbonden Leiderschap · 06-06-2025

00:00 00:04:52