Hoeveel geef je gratis weg en wanneer vraag je geld? Het is een van de meest gestelde vragen van ondernemers. Misschien herken je de tweestrijd en denk jij dat ook wel eens. Moet ik dit gratis weggeven of zal ik er geld voor vragen? Als ...
Regelmatig klanten krijgen is voor veel ondernemers een nachtmerrie, veel gedoe en vaak met weinig resultaat. Anneloes Zuiderveen ontkracht veelgehoorde marketingmythes met feiten en geeft antwoord op de meest brandende marketing- en verkoopvragen van ondernemers. Ze helpt ondernemers aan meer klanten en bijbehorende groei door marketinginspanningen te vereenvoudigen. Klanten krijgen hoeft niet moeilijk te zijn. Denk jij nu "Ja maar....." tijdens het luisteren, laat het mij vooral weten. Ga naar vraaganneloes.nl en wie weet beantwoord ik 'm in een van volgende afleveringen.
Hoeveel geef je gratis weg en wanneer vraag je geld? Het is een van de meest gestelde vragen van ondernemers. Misschien herken je de tweestrijd en denk jij dat ook wel eens. Moet ik dit gratis weggeven of zal ik er geld voor vragen? Als ...
Waarom marketing toch om jou draait! Als je communiceert met klanten hoor je vaak de zin: ‘Remember, it is not about you!’ Dat wil zeggen dat we niet te veel moeten zenden, uiteindelijk gaat het om de klant, toch? Ik zeg nu dat het WE ...
Ben jij wel een ondernemer? Weet je, als jij een bedrijf hebt, heb jij het je zelf in bepaalde gevallen best moeilijk gemaakt. Helemaal als jij voelt dat jij niet een typische ondernemer bent. Michael Gerber – auteur van The E-Myth ‘Waar ...
Ik denk erover om breder te gaan, wat vind jij? Deze vraag werd me een tijdje geleden gesteld en ik weet dat er meerdere ondernemers zijn die soms twijfelen over hun niche of doelgroep keuze. Vaak komt dat doordat een eerdere businesscoach ...
Eerlijke marketing. Bestaat dat? Heel veel mensen die ik spreek denken negatief over marketing. Marketing doet iedereen aan trucjes denken, misleiding, afzetting, mooier dan het is en ga zo maar door. Dat als je de woorden eerlijke marketi ...
Over waarom je doelen soms je inkomen in de weg staan (en wat je eraan kunt doen) We maken ons vaak (te) druk over wat we willen doen op de lange termijn en dan verliezen we zicht op wat we moeten doen op de korte termijn. Als je dat doe ...
Een stapje extra zetten voor de klant, dat is klantgericht. Maar wat als de klant dat stapje extra niet opmerkt? Betekent het dan dat je een volgende keer nog meer stappen extra moet zetten? Of wat als de klant om steeds meer gaat vragen… ...
Ik deel DE 7 plekken om je weggever te delen, zodat jouw e-maillijst ook gaat groeien. Als jij je na het lezen van deze eerste zin je afvraagt waarom je e-maillijst belangrijk is. Dan raad ik je aan EERST aflevering 39 van mijn Podcast Uns ...
Iedereen hoort het wel eens: ‘Je bent te duur!”. Of variaties daarop. Je wint het nooit van iedereen. Dus deze aflevering gaat over prijs en prijsperceptie. ------------ Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverte ...
Over hoe je een gesprek sluit – het liefst met een ja natuurlijk, maar die is ondergeschikt aan waar ik het vandaag over ga hebben. Dit is interessant als je het volgende wel eens hoort… • ‘Het is te duur…!’ om vervolgens te zien dat ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.